Kryss 21a :)

Japp nu är de klart. Snacka me chefen idag om ledigheten.
Ja sa att jag vill inte ta ledigt om de är så att de kan riskera mitt jobb, för jag är väldigt orolig att ja inte får fortsätta efter provanställningen och vill inte hålla på å ta ledigt lixom sådär hela tiden. Inte för att en gång är hela tiden då. Men ändå ni förstår.
Så ja fråga om de va lugnt lr om de kunna riskera nått me jobbet. Och de va såååå lugnt tyckte han. Å ja berätta om kryssningen och att de va en födelsedagspresent från er. Så han sa de att "då skriver ja upp de här.. 22a ledig, bakfylla" xD haha.. skönt han e så avslappnad :P Finns inge värre än stela chefer! Älskar de här jobbet verkligen och vill inte riskera de.

Men nu är de klart me ledighet den 21a iaf :) Så nu ska vi ha kul tjejer ^^ Okej inte FÖR kul för ja vill ju orka jobba när ja kommer tebax :P Men lite kul iaf ^^

Puss på er!

Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Tiia

Fan vilken skön chef :-D

2008-09-11 @ 12:04:59
Adress: http://hush.blogg.se/
Detta är skrivet av: Mikkis

TJOHOOOO sånna chefer ska alla ha xD Hahahaha bakfylla ja de återstår o se de xD Fan va kul de ska bli asså!!! Längtar som en tok!!! Så många underbara människor man ska träffa asså :D

2008-09-11 @ 15:30:36
Adress: http://musse83.blogg.se/

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback