Helt otroligt

Ibland blir man förvånad hur lite folk egentligen bryr sig om andra i sin närhet. Alla i min närhet betyder allt för mig. Utan dom vore inte jag jag. De spelar ingen roll om de e familj, vänner, bekanta, strul, idoler osv. Det är dom som gör mitt liv till det de är. Därav betyder dom nått för mig. Så hör jag nått illa om dom så ställer jag såklart upp och försvarar dom! Även om dom gjort nått dumt så förtjänar ingen att få höra skitsnack eller bli bortglömt och att folk skiter i deras känslor.
Ha respekt för folk. Uppskatta dom som ni själva vill bli uppskattade. Och acceptera folk som dom är.

Nu till nått helt annat. Jävla magkatarr bokstavligt talat! Den har fjamsat hela dan och ja har suttit och lidit större delen av mitt 8 timmars pass. Kul? Nej.. inte speciellt.
Tänk er att nån tar och vrider om tarmar och magsäck på er så tight som de går.. Föreställ er det. Ungefär så känns de. De värker och gör allmänt ont. Nej usch. Önskar ja inte hade magkatarr.. men va ska man göra när läkarna inte gör mer än säger "ta en alvedon och vila".. till en början så är väl alvedon de sista man ska äta om man har magkatarr.. suck. Inkompitenta idioter till läkare.

Nu slutar ja om en halvtimme. Ska bli skönt att få åka hem och vila magen. Tagit magmedicin har jag som ja fått av farsan men den hjälper inte. Suck.. Blir vila sen. Fast först ska ja hämta ut mitt datapaket och sen ska ja ta en 40 mins promenad och hälsa på farföräldrarna. Det är så dax att ta sig dit nu tycker jag. + att jag ska se hur mycket jag orkar gå om jag klarar av 40 min eller om ja får börja med 30.. tar iaf 20 min dit och såklart 20 min hem... Men först hem och ladda walkmanen.. dåligt batteri i den..

Aja.. nä nu får de ringa lite tycker ja så man får nått gjort på jobbet. Tråkigt å bara sitta å stirra i väggen... lr i mitt fall en översättningslista på norska. Gissa va Tastatur, Fölsom, Snarvei, Kröllalfa, Spörsmål och Horedkort är för någe ni! ;P Haha. De kan stina iaf ^^ Börjar bli hyffsat bra på norska nu. Förstår folket mer och mer.

Nä.. nu äre jobb! Pöss! :D

Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Mallan

Du måste se till att ta reda på varför du får magkatarr? Oro och stress ligger ofta bakom. Det är bättre att ta tag i problemet istället för att ta tabletter.



Kan annars rekommendera att du pratar med en läkare och ser till att få receptbelagda losec mups, det åt jag många år av mitt liv innan jag kunde ta tag i allting.



Lycka till och ta hand om dig.

Mallan

2008-10-19 @ 17:00:26
Adress: http://unknownspaces.blogg.se/

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback