Bra start på veckan då..

Först har man varit sjuk i en hel jäkla vecka. Snörvlat sönder näsan känns de som. Sen börjar veckan me att tåget går sönder i Arbrå. 10 min från Bollnäs. Där vi står i 1½ timme!!!! Kommer 2 timmar för sent till jobbet. Jääääi. PRECIS de sättet ja vela börja veckan med efter man vart sjuk.. aja chifen förstod iaf och de va lugnt. Men de va ju inge vidare kul.

Sen en till sak! Min gamla "chef" från 24hell är här å struttar runt på jobbet :S Jag tycker verkligen inte om han. Sparkar mig från gamla jobbet pga att ja va magsjuk! Va e de för jävla sätt???? Nej usch. Han gillar ja VERKLIGEN inte efter det.
Anthill där jag jobbar nu är så jäkla mycket bättre oxå. Trevligare medarbetare, bättre chef osv. Plus att här får man ju utbildning. De fick ja inte på 24hell. De va bara medlyssna sen sätta sig i luren på en gång. Jahaja tack för de.

Aja.. nä nu ska ja fortsätta jobba.

Pöss!

Folks åsikter om mina inlägg

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback