Väntan...

Nu är de torsdag. På lördag sticker jag, Majja och några till på kryssning. EMD såklart :D Kul som satan ska de bli! Lite gruvar man sig men äh :D De blir nog kul ^^ Ska ju åka massa fans till dom och några snackar man ju me. Så vem vet man kanske springer in i dom nått?

sitter på jobbet nu och har en kvart kvar innan jag ska skutta hemåt.. Börjar bli så satans trött.. Sovit i snitt 4 timmar varje natt på veckorna. De e inte bra! Ja måste somna tidigare om jag ska orka med de här. Okej ja orkar ju. Men orka mer lixom. Jag lägger mig vid 11.. men somnar inte förns halv 2.. de går bara inte :/ Sen ska ja upp halv 6 oxå.. så tja.. 4 timmar varje natt. Jäääi va pigg jag är när ja kliver upp sen. Typ inte.

Suttit å spelat Sannig och Konka me #elen nu i en timme typ haha.. Massa wierd frågor.  Btw hon heter Leroy Jenkins fr.o.m nu xD hahah. *s*

Ska nog ta en tur till toa innan jag börjar klä på mig. Har ju ändå 1½ timme innan ja är hemma innanfördörren.

Tjipp på er!

Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: #elen

hahaha, men BARA för idag xD

2008-10-16 @ 17:20:32
Adress: http://heleeeeeeen.blogg.se/
Detta är skrivet av: Sandra

Sv:

Neej, jag kunde inte... :(

Ska gå den 2 november, i Södertälje i stället! :D

Kram.

2008-10-16 @ 20:09:15
Adress: http://egooxd.blogg.se/

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback