Utmanad

Ja brukar inte följa sånna här utmaningar man nu va ja uttråkad så whatta hell :P
Jag blev utmanad av Jenny

Reglerna är följande:

- Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
- Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
- Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
- Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.


  1. Jag får luftrörskatarr varje vinter (sen 4 år tebax)
  2. Jag är sjuuuukt rädd för sprutor
  3. Jag föreställer mig att de ska bli skönt att känna smärtan från tatueringsnålen
  4. Jag är prylbög/flata
  5. Jag älskar smides-saker
  6. Jag samlar på playboy prylar (smycken, parfymer, kuddar, tidningar)
  7. Jag tycker snö är en otroligt onödig pryl
Jag utmanar följande:
Maria
Tiia
Jessica
Helen
Pernilla
Karin
Sajja

Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Sofia

Om du är rädd för sprutor så ska du nog se att tattueringsnålen INTE blir skön! :D

2008-10-28 @ 20:03:22
Adress: http://fiian.blogg.se/
Detta är skrivet av: Pernilla

Jag lovar att anta utmaningen, men eftersom min hjärna är potatismos just nu svarar jag först imorgon...om det är okej :)

2008-10-28 @ 20:32:43
Adress: http://pernillah.devote.se
Detta är skrivet av: Sajja

Klar! Fasiken vad svårt det var. Jag glömde ju.. Jag är också livrädd för sprutor...

2008-10-28 @ 21:41:35
Adress: http://mirakletochjag.blogg.se/
Detta är skrivet av: #elen

men inte jaaaag...! xD


Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback