Snart helg

Nu e klockan 16.22... 17.30 slutar jag.
Då kommer Jess och hämtar mig, ska visa mig lägenheten en snabbis innan jag ska till tåget. Ska bli skojj :D De där kan ju iofs tolkas fel av dom me för snuskiga tankar xD haha..

Sen ska jag hem. Är hemma 7. Det jag ska göra ikväll innan jag ska lägga mig är:

1. Städa rummet
2. Göra matsäck
3. Hämta paket
4. Hämta biljetter
5. Bädda rent
6. Ladda div elektroniska prylar
7. Fylla på mobilen
8. Packa väskan
9. Tvätta

Puh.. hur i hela hälsingland ska ja hinna allt de? Ja förstår inte. Får stressa som saaaatan när ja kommer hem. Bah!

Näh.. ska nog fråga Helen om hon vill starta en ny lek. Kast me liten snygg-knut xD haha

pöss!


Folks åsikter om mina inlägg

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback