Sjukling...

De här går fanimej aldrig över. Hostat hela natten. Knappt fått sovit nått förns runt 7 i morse när ja ringde å sjukanmälde mig än en gång å sa att ja inte va frisk än. Har spytt 2 ggr i natt pga att ja hostat så kraftigt. Inte speciellt kul!! Näsan e täpt och örat fortfarande blockat. Sitter här me div preparat breve mig för att bli frisk så snabbt som möjligt. Ska precis slänga i mig en alvedon + ipren å hoppas på de bästa.

Morsan har gjort mozacca (stava??) så de blir lite mat sen. Skönt är ju att halsen är som den ska och jag kan äta igen iaf. Frågan e om ja känner nån smak. Men de e väl de minsta bekymret. Hellre kunna äta iaf..

Min näsa är totalt söndersnorad/nyst.. har sår både vid öppningarna och inne i näsan. Kan knappt snyta mig utan att ja halft skriker rakt ut pga smärtan. Sitter och smörjer in hela näsan, både ute och inne me helosansalva nu i hopp om att de ska läka snabbare och mjukas upp lite. Inte kul de här inte!!

Farmor ringde nyss och fråga hur de va med mig. Har ju vart såhär i stort sett en vecka nu. I morgon äre en vecka. Kul kul.. Nej.

Va iaf nyss in å titta läget på (E)MD+gökfrugornas blogg nyss. Ruskigt söta mössor :) (Kolla själva på: http://cajate.blogg.se) Hoppas på pris snart så man kan skicka efter en! Vela haft en i lila hur länge som helst nu (har ju en i rosa och en i svart från Gina Tricot) å hoppas man kan få tag på en där! :D
Kul å läsa lite oxå, suktar alltid efter nya bloggar att läsa och nya liv och inspektera :P Nee vadå.. måste ju roa mig me nått *fniss* Såg att en av tjejerna ätit Sushi nån kväll. Fy tusan va ja e sugen på de. Men de finns ju inget här runt.
Aldrig smakat sushi förut så ja måste ju göra de tycker jag. :D Får åka antingen till sundsvall lr gävle för att få tag på de.. ska ja behöva åka närmare 20 mil för å hitta lite sushi? Nä usch.. dax å flytta till Sthlm tror jag.. ^^ Haha japp! Pga sushi ;P hah.. nej då. Alltid vela bott där. Och nu har ja å majja satt ett mål me. SENAST 2010 ska vi bo i Sthlm. Om de så är de sista vi gör!  Har snackat me Goofs oxå så om de funkar kanske vi flyttar ihop så länge bara för att ja ska ta mig ner dit. Sen när ja fixat ett fast jobb me bra inkomst så skaffar ja eget. Vill ju helst bo själv. Men om de ska krävas att man e sambo till en början för att ta sig ner dit så kör ja på de!

R.I.P Electra btw.. Julles goskatt har nu flugit över till andra sidan.. :( Usch.. *kramas me julle* Alltid tråkigt när de inträffar dödsfall. Vare sig de e människor lr djur. Djurvän som jag är..

*har en tyst minut*

Ska tända ett ljus för henne ikväll!

Nu ska ja ta och slänga in lite tvätt. De behövs. Sen ska jag ta och fixa lite mat och sätta mig i sängen och mysa ner mig till en film. Äta i sängen är ett måste när man e sjuk juh. Speciellt när man inte har en soffa :P Hehe..
Undra va de ska bli för film. Vi får se!

Puss på er.

Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Annah - med bebin i magen

Jag tror att du aldrig låter din förkylning få bli helt bra. Du har ju vart dålig fram och tillbaka länge nu, så låt den få bryta ut ordentligt denna gång och blir riktigt ordentligt frisk innan du går utanför dörren :) Tror det är det ända som kommer fungera, iallafall vad det gjort på mig då jag haft likadant. Så vila vila vila nu stina! :) Låt dig själv få vara sjuk några dagar.

Krya på dej kram!

2008-10-27 @ 14:38:07
Adress: http://carpeannah.blogg.se/
Detta är skrivet av: Tiia

Hua då :-(. Hoppas att du blir frisk snart krya

2008-10-27 @ 15:19:38
Adress: http://hush.blogg.se/

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback