Karlar karlar karlar!!! :D

Eftersom de blev ett sånt himla ståhejsan av en liten kommentar ja la på facebook igår så tänkte jag att jag skulle reda ut det nu :)

En tjej fick för sig att ja va kär i Matte (EMD) bara för att ja tänder på han. De tycker jag är att ta allt en smula för seriöst.
Ni som känner mig vet hur jag är. Karlar är de BÄSTA som finns och man kan aldrig få för många ^^ Asså att titta på :P
Om de är så att jag skulle va kär i alla som jag attraheras av och är tänd på så skulle ja bli väldigt förvirrad då de är en summa på rätt höga siffror.
Kärlek och attraktion är 2 skilda saker för mig. Ja vet inte hur de är för andra. Men jag måste känna personen i fråga för att kunna bli kär i nån. Kär i ett utseende, nah. Nej.. Jag kan bli tänd på en karl för hans utseende ja. Han attraherar mig. Fyller mig me lust, fantasier mm.. Men de här med kär. Det är lixom insidan man blir kär i. Utseendet blir man attraherad av.
Jag tycker de inte spelar nån roll om karln i fråga har flickvän eller inte så länge de bara gäller en attraktion. Me tanke på att man aldrig skulle låta de gå ett steg längre. Fantasier är bra att ha. De skapar endorfiner som gör en lycklig. Har du en karl (lr flera?) som du är attraherad av och tänd på så fantisera för fan :D De gör dig bara glad!

Usch va ja låter förvirrande nu *skratt* ... Hoppas några förstår iaf.

Okej då tänkte ja då ta och räkna upp alla (kända och okända) karlar som ja sexuellt attraheras av och nångång har fantiserat om (under mitt än så unga liv ^^). Så kanske ni förstår att jag går inte och är kär i alla jag ev skulle kunna tänka mig att göra vissa sexuella lekar med (OM dom va singlar dvs) bara för att jag tänder på dom och har vissa fantasier om dom. Dom tänder mig och får mig att bli kåt rakt av. Sen finns de ju bara dom man tycker om att vila ögonen på oxå. Som helt enkelt bara är jävligt snygga. Men som INTE tänder en utan man gillar bara de man ser. Och det är långt ifrån samma sak att känna känslan av kärlek. (Om nån nu klarar av att höra den raka sanningen)

Börjar med kända karlar:
  • Markus Fagervall
  • Danny Saucedo
  • Mattias Andréasson
  • Dregen
  • Peter Samuelsson (Barbados)
  • Mathias Lager (Barbados)
  • Anders Larsson (Date)
  • Peter Svensson (Date)
  • Andreas Wistrand (Highlights)
  • Joakim Ekelund (Kindbergs)
  • Magnus Johansson (Kindbergs)
  • Henrik Göranson (fd Date)
  • John Plahn (fd Date)
  • Casper Janebrink (Arvingarna)
  • Kim Carlsson (Arvingarna)
  • Kjetil Granli (Streaplers)
  • Anders Larsson (Streaplers)
  • Måns Zelmerlöw
  • Kjell "Brolle" Wallmark
  • Mikael Tornving
  • Mats Carlsson (Bygglov)
  • Chris lindh (fd Barbados, nu Solo)
  • Johan Söderhielm (Nifters)
  • Christian "Kicken" Lundqvist (The Poodles)
  • Martin Stenmarck
  • Andreas Carlsson (Idol juryn)
  • Richard Herrey
  • Robert Pettersson (Takida)
  • Chad Michael Murray
  • Dave Navarro
  • Dennis Quaid
  • Colin Farrel
  • Billie Joe Armstrong
  • Heath Ledger (R.I.P :(...)
  • James Denton
  • Johnny Depp
  • Milo Ventimiglia
  • Gerard Way
  • Scott Pattersson
  • James Marsters
  • Ville Valo
Tja de va några kända killar.. nu fortsätter vi me några okända, skriver en liten förklaring till vem dom är oxå om ni är nyfikna
  • Pelle Astner (Jobbade ihop med han på jysk vintern 2007/2008)
  • Daniel Johansson (Majjas kusin)
  • Jens Hansson (Gammal klasskompis/ungdomskärlek sen gymnasiet, he's still looking good :P)
  • Jens Karletorp (Barbados gamla roddare)
  • Robert Grahn (Barbados nuvarande roddare)
  • Markus Evensson (Gammal teamleader från 24hell)
  • Magnus Backström (Vän)
  • Cesar Forslund (Gammal parallellklasskompis från gymnasiet)
  • Niklas Paulsson (Vän)
  • Michael Broman (Vän)
  • Lenny Carlsson (Dates ena chauför)
  • Daniel Hedquist (Granne)
  • Kalle Hedqvist (Gammal klasskompis sen gymnasiet)
  • Kent Hofland (Vän)
  • Andreas Karlsson (Cinderella showdansare)
  • Johan Samuelsson (fd Cinderella showdansare)
  • Robert Nylén (Gammal klasskompis sen högstadiet)
  • Andreas Wedin (Vän)
Ja.. sen får vi ju inte glömma! De finns ju tjejer oxå :D Här blir de blandat då ja inte hittat lika många tjejer som jag tycker är snygga än. Så känn er speciella lr nått ;P *skratt*
  • Christina Aguilera
  • Avril Lavigne
  • Alecia "Pink" Moore
  • Tarja Turunen
  • Amy Lee
  • Kendra Wilkinson
  • Renée Björklund (Vän)
  • Klara Dahl (Vän)
  • Susanne Lindberg (Vän)
  • Jessica Falk (Vän)
  • Jenny Nokbin (Vän)
Ja de e dom ja kan komma på nu som jag tycker är snygga/tänder mig... Mina vänner kan ja säga på en gång att dom inte tänder mig. Får inte den känslan från en vän lixom. Men dom e satans snygga! :D Dom andra tänder mig ;)
Och sen vet jag en tjej som brukar va ute och dansa när jag är ute. Hon e så saaaatans jäkla het så de finns inte!! Men ja har ingen aning om va hon heter. Söt som socker verkligen, kort blont hår och en kropp som är bland de sexigaste ja sett nångång. Får se om hon är ute på Kindbergs och Arvingarna i Sundsvall nu eller om ja får vänta me å snegla på henne tills Kindbergs är i hudik i nov ;) Hehe.. ja vi märker väl!

Ja btw, för dom som inte redan visste de så e ja bi :P Fast de kanske märks på de här inlägget annars ^^ Men utifall ni ändå inte skulle förstå så vet ni de nu iaf :D

Kärleken har jag tyvärr inte fått lyckan att hitta än (igen). Men de kommer väl med tiden! Hoppas jag :) Tills dess tänker ja leka av mig iaf. För även om jag är singel så har ja ett behov av närhet och sex. Blir tokig annars! One-night-stands, kk's och lite allmänt lek har aldrig skadat nån så länge man skyddar sig och båda parterna är med på det hela och man vet vart man har varann.

Nä nu ska ja göra nån nytta när jag ändå är hemma. Gjorde ju ett misstag i morse.. Lr snarare päronen, men men.. Hemma blev jag och då kan ja ju ändå fixa lite saker som ja i vanliga fall inte hinner med.

Puss på er alla miffon ;)

Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Maria

Men stina vad många du e kär i ;)

Bäst du skyndar dig att fria me tanke att d komemr att ta tid att fria till alla ;)

2008-10-15 @ 16:42:36
Adress: http://mariachen.blogg.se/
Detta är skrivet av: Mikkis

Haha säger som majja xD

Men ja fattar va du menar, herrejises de e ju samma sak för en annan ju :P Man måste få ha fantasiobjekt ju!!!

2008-10-15 @ 17:10:42
Adress: http://musse83.blogg.se/
Detta är skrivet av: Jenny

weee jag är ju med på listan :D

2008-10-15 @ 19:27:38
Adress: http://nokbin.blogg.se/
Detta är skrivet av: Tiia

Det var några stycken det :-D.

Hur lång tid tog det att skriva upp alla? Haha. Du måste ju ha suttit och tänkt så det knaka :-D.

2008-10-15 @ 20:27:00
Adress: http://hush.blogg.se/
Detta är skrivet av: Tiia

Men Kendra då? Ska inte hon vara med på din lista? :-D

2008-10-17 @ 00:47:15
Adress: http://hush.blogg.se/
Detta är skrivet av: Anonym

nörd

2009-03-25 @ 23:30:41

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback