Pumpkin Jack!

Ja jag måste ju ha en rubrik.. å just nu kom ja inte på nå annat :P Hah :D Har dock INGENTING me inlägget å göra. ^^

Sitter här på jobbet nu och har precis börjat. Har inte hunnit ringt nått än så ja softar lite me en red bull och min yoggi.. sikken frukost va? :P
Äh kan va gött me en red bull på morgonen när man behöver bli pigg. Speciellt när man inte e nån kaffemänniska.

Har iaf snackat me chefen nu om jobbtider. Eftersom jag kommer 20 min för sent varje morgon pga dåliga förbindelser mellan Ljusdal och Bollnäs så har vi sagt att ja skippar min 15 mins rast på eftermiddan och tar 5 min kortare lunch. Då jobbar ja in den tiden ja e sen. MEN.. efter de här busskortet gått ut så ska ja ev börja samåka med en från Ljusdal. Blir mycket billigare för mig som kanske max måste ge ett par 100 i bensin per månad (iställe för 1460 kr för busskort) så då får ja lite extra cash över. Plus att jag kommer i tid till jobbet. Plus att ja slipper sitta och passa tågtider. Men de blir först efter busskortet gått ut. Som de ser ut som nu iaf.. Han hade en plats ledig. Å de ska ja haffa om jag kan :)
Ska ta och räkna ut va de kan kosta i bensin. ca 13 kr / liter.. och de är 7 mil enkel resa.. 14 mil T&R.. och om bilen drar 1 liter  / milen (vilket ja inte tror då men man vet ju inte va han har för bil) så blir det 182 kr på en dag. Och de är ca 30 dar på en månad.. så 182x30 blir 5460... å de delat på 5... 1092 kr.. så ja tjänar ca 500 på att åka bil.. OM han nu vill ha så mycket då. Ja vet ju inte de heller.. Han kanske bara vill ha 600.. för han ska ju ändå själv hit varje dag lixom även om vi andra inte åker. Jaja vi märker :) tjänar iaf på att åka bil! Även om de bara blir 500 mindre.. 500 är mycket pengar egentligen :D

Har gått med i Dansmaffian igen btw! Jag gick ur där för ett tag sen för ja kände mig för oaktiv. Men då va ja me i en herrans jävla massa communitys oxå. Men nu har ja gått ur massa communitys och ja kände att ja kanske kan va mer aktiv där då igen så nu e ja med :D
Får väl va en sån där idiot wannabe då ;) hahaha. Inte för att de stör mig ^^ Är jättetrevligt folk där inne tycker jag. Speciellt nu när Diva blivit kickad. Va ju han som drog ner hela DM lixom. Aja :D Bättre nu iaf ^^
Har börjat skrivit me 2 riktigt trevliga killar där. Tror båda är admin där oxå. Inte för att de gör nån skillnad men tyckte mig läsa de ^^

Jag har blitt så ruskigt sugen på att skaffa katt!!! Ida har lagt upp massa söta bilder på hennes nya tillskott och hon e sååååååååååååååååå söt!!! Man blir lixom sådär kidnapparsugen xD *skratt*.. Don't worry Ida ja tänker inte sno henne ;P Men åhh.. avis e ja allt!! En katt blire så fort ja flyttat ^^
Bra sätt att hålla familjen borta från lägenheten oxå då morsan e dödligt allergisk mot katter.. Å då kanske ja slipper påhälsning 5 ggr om dan.. *suck* .. Okej brorsan kan ju inte heller hälsa på då. Men då får ja åka å hälsa på han iställe helt enkelt..

Nä nu ska jag sluta softa och hoppas på att de ringer snart :) Önskar mer fart än igår iaf. Va rätt tråkigt då.
Puss på er!

Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Hummern

heh då blire du som får hälsa på mig också då eftersom ja inte kommer kunna vistas hemma hos dig ;P

2008-10-02 @ 10:47:08
Detta är skrivet av: carro

Tack! Ja visst är dom!Så coola..

2008-10-02 @ 12:58:32
Adress: http://caroline79.blogg.se/
Detta är skrivet av: Jenny

Baahh! Faan va less jag blir på ditt jävla bytande av bakgrunder och skit!! SUPER AVIS!!!!! :P



Jätte fint btw :)

2008-10-02 @ 22:56:52
Adress: http://nokbin.blogg.se/

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback