Publik?

Hah de där va ju lite kul. Jag väntar samtal från Komplett.se (som för övrigt slarvat bort halva min order!!!) åsså ringer de ett skyddat nr. Så ja svara ju såklart.

- Hej jag ringer från kanal 5, är de stina jag pratar med?

Jag sitter som ett stort frågetecken hahaha.

- Jag ser här att du står med i vårt publik register och tänkte fråga om du skulle vilja komma ner och vara publik när vi spelar in Sanningens Ögonblick nu i oktober?

Hahaha.. jahaaaaa xD haha.. Okej är ni så desperat på publik att ni måste ringa ut och ragga? Hmm
Aja de hade ju vart kul. Om de inte vart så att de va på en vardag kl 11.. Jag kan inte ta ledigt från jobbet för det.
Tyvärr.

Nån annan gång kanske :) Kul man e poppis på 5an xD

Pöss på rumpan!

Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Tiia

Och vem fan är det där? pekar på Divas kommentar

2008-10-01 @ 22:27:20
Adress: http://hush.blogg.se/
Detta är skrivet av: Mikkis

Eeeeeh kanal 5 ringer efter publik de va som fan... där ser man. Annar säger ja som Tiia... eeeeeh???!!!

2008-10-02 @ 00:52:09

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback