Promenad

Hejj hejj hallå dagboken... (?)

Ja ja snodde en liten rad där. Har just kommit tebax till jobbet från en promenix på 25 minuter. Vet ja skrev 40 min på schemat men jag hinner verkligen inte det. Men 25-30 min är u bättre än ingenting iaf.
Pulsen slår snabbt och ja småsvettas lite. Tecken på att ja gjort det bra.

Nu sitter ja å pustar ut 5 min innan ja ska slå igång telefonen igen. Lunchen e strax slut dvs.

Dagens frukost: 2 rostade fullkornsskivor med ost + ett glas mjölk
Dagens mellanmål: 1 äpple
Dagens lunch: Jasminris, älgbiffar, örtasås och lingon gele + 1 stort glas mjölk

Har druckit nästan en halv liter vatten nu oxå. Kanske 1-2 dl kvar i flaskan.. MAX!

Återkommer med mer info om mina matintag osv lite senare.

Folks åsikter om mina inlägg

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback