Östersund here I come!

Japp här sitter man redo att ge sig iväg till östersund. Jäääi. Äntligen komma iväg lite. Är typ helt frisk. Har lite hosta och är lite tjorvig i halsen. Men de har ja medicin mot :)

I morgon är de EMD. Ska bli skojj skojj å se dom igen! Sista gången på ett tag nu, om de inte blir båt i Dec då. Men de märks när de närmar sig. Men ikväll ska ja ta de lugnt hemma hos Majja å vila min röst lite. Pimpla honung och Kan Jang så ja blir frisker tillslut.

Allt är packat och klart och jag är redo att ge mig iväg. Målat naglarna har ja tom hunnit med.
Majja tänkte shoppa lite i morgon men tyvärr har jag inga pengar till de. Dock snacka ja me päronen om att ja skulle börja samåka med en kollega till jobbet. Vilket morsan inte vela. Inte pga han utan pga att hon alltid är så orolig me bilåkande sen hon volta me bilen när hon va yngre. Och nu när de blir kallt å halt på vägarna så vill hon absolut inte det.
Iaf hon erbjöd sig å betala halva busskortet åt mig bara ja hellre åkte tåg/buss.. Så vi får väl se hur de slutar. Antagligen fortsätter jag åka tåg. Ja kommer ju tjäna 700 kr på de nu så.. Fast vi får se

17.44.. Japp så mycket är klockan. Tåget rullar norrut 19.06. Är framme 21.00 prick.
Har halstabletter, vatten och ipren med mig på tåget. Utifall de behövs. Näsdukar ska ja ta och packa ner oxå.. Näsan rinner ju som en annan vattenkran..

Ska dra me Fagges skiva till Majja oxå. Hon har ju nått man kan lyssna på den i iaf!! ^^ Sen ska hon få kopiera över låtarna till sin dator å sen skicka dom till mig. Varför?
Jo för min CD rom har fått för sig å inte bli hittad av min dator. Och eftersom jag inte äger nån CD spelare så får ja ju spela skivorna i datorn. Men nu gå de ju inte :( Och ja dom hade sett fram emot å lyssna på Fagges ljuuuuuva stämma SÅ mycket. *suckar*

Äh.. nu ska ja vila lite tills ja ska åka..

Pöss på er!

Folks åsikter om mina inlägg

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback