Osocial..

Ja ni får ursäkta alla för att ja vart osocial den senaste tiden. Men som ni vet har ja legat i en fruktansvärd förkylning den senaste veckan och ja kände av den redan veckan innan.. så så extremt social har ja inte varit nej.

Tro inte ja glömt er för de bara.
Och sen är de faktiskt inte bara jag som ska ta kontakt me folk heller.
Vill ni prata me mig så äre bara å skriva.
Det är inte alltid ja har tid. Kan inte tänka på ALLA mina vänner på en å samma ggn tyvärr.
I'm only human.. Klart nån glöms bort för stunden ibland. Men då kanske de e den man tänker på nästa ggn å nån annan glöms bort. Ja ni vet hur det är. E trött på å höra klagomål hur ja behandlar andra. De finns dom som e likadana mot mig men jag vet att dom älskar mig ändå även om vi inte pratar varje dag...

Just nu kan ja inte prata över huvudtaget så de e ingen ide nån hör av sig. Nä precis. Jag är hes och får inte fram ett ljud och har inga pengar på mobilen.
Så lämna mig i fred.

Nu ska ja duscha. Hejdå.

Folks åsikter om mina inlägg

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback