Ondskan

Nu har jag sett den filmen oxå. Fixade hem den pga att Danny va med. Japp så är det. Jag va ruskigt nyfiken på hur han va som "skådis" även om man inte får se så mycket utav han. Tji fick ja. Han va typ me i varenda jäkla scen :P Förutom på slutet och alldeles i början. Men hela tiden i "mitten" i stort sett. Såg ut som han gjort de där hur länge som helst iaf. Inge första time där absolut inte. Ruskigt söt va han oxå btw :) Även i den där frisyren ^^ hehe..
Scenen i omklädningsrummet glömmer man ju inte! :O ... nuuuude danny IRL jöh :D hahah.. okej inte riktigt nude, bara halft ;) Sen scenen i klassrummet när "Erik" ska visas upp för den nya klassen han börjat i. Dannys rygg.. mmm de är nått speciellt me karlars ryggar. Breda axlar, tränad, formad alldeles rätt. (Precis som dannys) Så sexigt!! That's it.. ryggar och rumpor. Sen e ja låst :D hahaha. Har ju sett även rumpan å den e IIIINTE fel heller.

Hur kommer det sig att ja "faller" för lammkött helt plötsligt? Hmm.. Aja.. Morsan fick för sig att de va pga att han, om man höll för ögonen, liknade Magnus. Dvs mitt x. Men nej där håller jag inte med.
Jag vet iofs varför jag började gilla han. De va för den han va på scen och som människa. Verkade helt underbar och de har han alltid varit varje gång ja träffat han. Sen kan ja ju inte säga att utseendet hans inte spelar in heller ^^ Klart! Han e ju råsexig!! (Ja maria du läste rätt).. ^^ Hehe.. Å tja.. de finns ju nått å titta på där.. Skadar aldrig me lite ögongodis. För karlar är ju ändå de bästa som finns! :D

Ja nä nu ska ja kojsa så ja kommer upp kvart i 6 i morgon (idag om man ska va petig som en viss Majja).. Kanske drömmer nått trevligt? :D Hah vem vet. Kan allt behöva lite action i mina drömmar när de lyser med sin frånvaro (just nu iaf för en vecka lr 2 ^^) i verkliga livet.

De e nog bara Danny som kan få mig å bli sådär töntigt fjortis igen *skratt* ... lr vänt.. igen? Ja va aldrig så när ja va yngre. Va mest blyg och tillbakadragen, lyssnade på min musik, höll mig till mina riktiga vänner som va mer sportfånar än fjortisar. Så.. Tja.. fjortisstadiet kommer väl til mig när jag är runt han ;) Han gör mig fan tokig ^^

Puss på er alla godingar.

Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Maria

ha nej han påminner inte ett dugg om magnus :P din mamma e ute o cyklar

2008-10-08 @ 07:07:36
Adress: http://mariachen.blogg.se/
Detta är skrivet av: Tiia

Jag är inget Dannyfan men jag måste ändå se Ondskan igen bara för att se han där :-D

2008-10-08 @ 14:43:28
Adress: http://hush.blogg.se/

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback