Nytt Schema

Från och med i morgon har jag ett nytt schema på jobbet.

Jag åker ju med 07.00 tåget till Bollnäs från Ljusdal. Är framme 07.49. Är en hårsmån tills bussen mot jobbet går 07.50.
Hinner ALDRIG med den. Tyvärr har jag itne lika bra kondis som andra vältränade människor och tyvärr gör de att ja hinner med det.
Så ja får alltid ta 08.05 bussen istället. Då är jag inte framme på jobbet förns 08.20 och då är jag ju 20 min sen. Har tidigare gjort så att jag tagit bort min 15 min rast på eftermiddagen och tagit endast 25 min lunch. Vilket känns väldigt jäktigt men jag har hållt god min :P hehe.
Iaf så tog ja upp idag me chifen om att ändra så ja börjar 08.30 istället. Då kommer ja dessutom 10 min för tidigt :)
Sen iställe för att sluta 16.30 så slutar jag 17.30.. och tar istället 1 timmes lunch. Slipper man jäkta i sig maten + att jag kan gå och ta en liten promenad efter lunch så ja får röra på mig lite.

Så mitt nya dagschema är 08.30 - 17.30. En timmes lunch :)

Känns skitbra! Okej ja kommer hem senare. Men de e ju inte så att ja hinner göra mer hemma bara för att ja e hemma kl 18 iställe för 19.. kommer va lika trött och orkeslös ändå :P hehe

Pöss!

Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Maria

Så länge du känner att schemat passar dig så är det ju bra :)

2008-10-06 @ 14:26:54

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback