Nedräkning

Nu är de 4 dar kvar till kryssningen :) Ska bli så kul att åka! Och så skööönt att de är på en lördag för då slipper man tänka på att de tar av jobbtiden. Är ju tebax på söndagkväll runt 23 tiden så ja hinner lätt sova några timmar innan jag ska upp och jobba igen :)

Ska bli kul att se EMD igen och dessutom på en båt! :D Hela 22 timmar me grabbarna :P *Skratt* Sen kommer ju Majja, Klara, Jossan, Cissi och JulleKnull va där oxå. Även Pernilla och några vänner till henne! :D Ett helt gäng! Då måste vi ju bara köra "jag har aldrig" lr hur tjejer? (Julle halft inräknad där ;P)

Har köpt en ny kjol i fuskläder och en rosa skjorta i rosa/svart rutigt. Figursydd och skitsnygg! Kjolen räcker till halva låren typ. Så till de ska ja försöka hitta nått snyggt linne i min garderob som passar till de :)
Får se va man hittar! Ska bli skönt me nya kläder på båten iaf! Speciellt när kläder är helt i min stil! Mode lr ej ;)
Till de kommer ja ha ett bar skinstövletter med ett fräckt spänne på. EV att ja tar nå strumpbyxor.. Vi får se. Beror på :)

Majja hjälpte mig och betala biljetterna upp till Östersund btw. EMD ska ju va där på Olearys (aldrig vart där så de ska bli kul!) den 25e och vi tänkte gå dit och skaka våra lurviga :D Ja hinner inte få pengar förns samma dag jag ska dit och ja vill gärna boka när de är så billigt de kan bli. Så ja fick låna av Majja tills ja kommer upp till henne. Då får hon igen pengarna. Tack snälla :D Vill ju inte missa den här kvällen ^^

Nyduschad som jag är nu ska ja försöka få håret tort utan att väcka päronen.. Risken finns att ja får lägga mig me blött å se ut som ett skatbo i håret i morgon. Men aja.. får väl sätta upp de igen då, de e iaf rent :P haha.. Huvudsaken!

Nä nu ska ja planera mer me söt och sen ska ja krypa i säng. Sent! Måste orka upp kl 5.. bah! Tidigt.. men va gör man inte :D Ja älskar mitt jobb!!!! Älskar alla kollegor och chefen och mitt söta skrivbord me mitt troll på och min rosa anteckningsbok och muggen me texten "Miss Behaving" .. hah.. vilket kanske inte stämmer in? :P

Nä sova vare ja ^^ Pöss på er!!

Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Maria

jag läste fel ha ha. tyckte d stod att du skulle se ut som ett skatbo i huvet som majja skratt

2008-10-15 @ 07:14:39
Adress: http://mariachen.blogg.se/
Detta är skrivet av: Annah med bebin i magen

Låter som en supersnygg outfit! Hoppas på bilder sen :)

Hur trivs du i ditt "blonda" hår förresten?

2008-10-15 @ 10:35:54
Adress: http://carpeannah.blogg.se/
Detta är skrivet av: Tiia

Du skrämde mig rejält nu. Trodde först att det var 4 dagar kvar till Kindbergskryssningen PANIIIIIIK!!!!

2008-10-15 @ 11:48:30
Adress: http://hush.blogg.se/

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback