Morfinmeducin

Ja ni .. nu ska man få nån hostmedicin me morfin i. Kunde tydligen känna mig full när ja drack den. Jäääi.. lr? *skratt* .. nah.. inte så kul å gå runt å va ständigt yr. Undra hur de kommer gå.

Aja skit samma bara ja blir frisk! Ja VÄGRAR va sjuk en dag till. Ja avskyr de. Jag har inte råd å va sjuk. Varken pengamässigt lr jobbmässigt. Vilken chef vill anställa en som e sjuk hela tiden? Nä precis.. Nu får ja fan bli frisk!!

Bestämt mig själv att inte va sjuk NÅTT mer alls.. Iaf inte innan provanställningen är sjuk. Aldrig mer. Är ja sjuk så går ja ändå. Har ju min knarkmedicin nu som ja kan ta om ja åker dit igen. Har ju även halva apoteket hemma i skafferiet. Så ja ska nog klara mig. Hoppas jag.

Nu ska ja ta nått å käka sen ska ja krypa tebax under täcket å vila. För ja kommer knappast kunna sitta upp efter ja shotat min hostmedicin.. bah!

pöss

Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Mallan

Det är förmodligen Coccilana Etyfin, full vet jag inte - men man somnar på två sekunder. Vet att jag överdoserade den några nätter när jag inte kunde sova. Det är bra grejer. Det är dock lätt hänt att man blir beroende.

2008-10-27 @ 20:43:49
Adress: http://unknownspaces.blogg.se/
Detta är skrivet av: Jenny

Du har blivit utmanad i min blogg

2008-10-28 @ 15:08:56
Adress: http://nokbin.blogg.se/

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback