Markus Fagervall - Steal my melody

Nu har jag beställt den! :D Min älskling Markus är tillbaks i mina öron med ny härlig musik att avnjuta. Nya singeln "If you don't mean it" är helt underbar. Ryyyyyyser i hela kroppen när ja hör den. Nu snart kan jag fylla min walkman med ännu mer markus! :D  <3 Markus Fagervall <3

Faggekärlek är äkta kärlek :P Lr nått ^^ Iaf hans musik. Finns ingen som gör mig så lycklig genom musik som han!
Han är min glöd i livet. Hans musik lyfter mig till höjder jag trodde va omöjliga att nå. Han får mig att le när jag är som mest ledsen. Han ger mig hopp att livet är värt att levas. Just pga hans sångtexter. Hans melodi. Hans sätt att vara så naturlig, rak och ärlig. Hans charm som får vilken knopp som helst i världen att blomma upp!

Fagge = Livet

Mycket mer än så kan jag inte säga.

<3


Folks åsikter om mina inlägg

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback