Just typiskt...

Jag förstod att de va för bra för att va sant att ja skulle få se EMD på lördag oxå. Som de känns nu så kommer de inte bli av. Ligger hemma med feber :(
Jag la på telefon efter prat med Majja redan före kl 10 i går.. Kröp ner och försökte sova. Då kom de. Ja frös så in i helvete. Hela jag skakade. Feberfrossa. Jag försökte dricka en treo men jag kunde inte hålla i glaset för de skvalpa över hela tiden. Morsan fick hjälpa mig hålla de medans jag drack. Inte kul att va så hjälplös... Jag har för tillfället 37.7 i feber. Har 35,6 när jag är frisk. Så lite feber har jag. Men inatt låg den på 38,9 och då kan ni tänka er.. Usch. De va länge sen ja va såhär sjuk.
Ska ringa och avboka frissatiden i morgon för ja kommer aldrig orka gå dit. Spar man in en 1000 lapp där då ca. Kan behövas med den dåliga lön ja fick den här månan pga att ja redan vart sjuk 2 ggr!! Ja fattar inte. Ja vela verkligen inte va hemma i morse. Ja gick upp kl 6 men morsan körde mig i säng igen å sa att ja verkligen inte ska gå på jobbet om ja mår sådär. Sagt och gjort. Ja ringde och sjukanmälde mig, igen. Och nu e jag här. Farsan har köpt hem Mucoagin, nässpray och Kan Jang.. Så nu sitter ja här å knaprar piller. Funderar på att dra i mig en treo igen. Ska göra allt för att bli frisk. Vill inte va sjuk. Frågan e om de blir nå Östersund för mig på fredag kväll. Vi märker väl.. Hoppas gör ja ju.. men de känns för långt bort just nu...

Nu ska ja köra igång en film (varav ja slog på datorn) och lägga mig i sängen och vila.. Vi hörs alla

Pöss

Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Maria

När till o me din mamma kör dig tillbaka till sängen då måste du vara jäkligt sjuk.



krya på dig i allafall

2008-10-22 @ 15:28:26
Adress: http://mariachen.blogg.se/
Detta är skrivet av: Mikkis

Ajaj ja säger som Majja, att då är du sjuk ja när dina päron pysslar om dej o ej släpper iväg dej till jobbet. Hm din kropp tog ej åldrandet på ett bra vis =/



Krya på dej stumpan

2008-10-22 @ 16:26:17
Adress: http://musse83.blogg.se/

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback