Idol 2008 - en flopp!

Jag säger då det! Årets Idol är nog de sämsta jag sett inom underhållning på TV. Folket som är med kan knappt sjunga, ha noll utstrålning och ingen som helst scennärvaro. Det fanns EN som va med nu när de e slutauditions som kunde sjunga och de va Linda. Och hon åkte på en gång nästan! :O
Va fan tänker sverige med??? Rövhålet? Jaaa ja är så jäkla besviken. Såg fram emot en underbar höst med massa tallangfulla människor. Men ja börjar undra va juryn tänker med. Dom tog bort folk som va helt självklart för finalen för mig + många andra. Enda som går å titta på i idol nu är väl möjligtvist Andreas Carlsson. Han dregglar man ju gärna en extra droppe för. Speciellt med DET leendet ^^
Men undra om de anledning nog och titta.. lixom man måste ju stå ut me en del idioter samtidigt som inte alls funkar..

aja.. nä nu ska ja jobba vidare... pöss

Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Schtatoil

Loulou från Burträsk tycker jag är underbar, äntligen en stortjej med soulröst! Big is beautiful!

2008-10-03 @ 22:52:38
Detta är skrivet av: Bimbo Boy

Det är jättemånga bra sångare med i år. :) Bästa året någonsin.

2008-10-06 @ 15:01:20
Adress: http://www.bimboboy.com/blogg
Detta är skrivet av: Jenny

fast jag gillar även Sephide (stava) :P

2008-10-06 @ 16:31:00
Adress: http://nokbin.blogg.se/

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback