Hjärntumör?

Jag börjar undra faktiskt...

Jag va hemma från jobbet igår pga migrän, dålig i magen och yr. Migränen gick över efter några 1000 tabletter och nån timmes sömn. Vilket va jävligt skönt. MEN.. magen och yrseln höll i sig..
Magen värkte som om de sprängdes saker där inne. Kändes som nån drog i tarmarna på mig och jag låg i sängen och plåga mig själv. Klarade inte av att kliva upp ens. Runt halv 3 först kunde ja ta mig upp och gå på toa. Hur kul va de när man sen vingla bort till toa pga att man va yr.

Jag är fortfarande små yr och magen är inte som den ska. Men nu mår jag oxå illa, har nån sorts spännings huvudvärk, koncentrationsproblem och kallsvettas. Ja förstår inte vad det är med mig!

J A G   V I L L   I N T E   V A R A   H E M M A   ! ! ! !

Så ja vill inte va sjuk! Ja älskar mitt jobb! Vill va här men skare va såhär så orkar jag inte. Asså inte idag menar jag, inte de att jag vill sluta här. Nej nej. Aldrig! Kommer aldrig på frågan!

Bråkade me päronen i morse oxå. Jääi. Ovanligt va? Nee inte precis..
Berätta för farsan att jag skulle va hemma en dag till pga att jag fortfarande mådde piss. Då blev de ett rent helvete på en gång. Han blev FLY förbannad och börja skrika. Stängde in sig själv me mig på mitt rum å skulle "prata vett" i mig.
Jag ska minsan inte va hemma förns de är en dödlig sjukdom tydligen. Fan ta han! Jaaa verkligen!!!
Om han bara visste hur dåligt jag mår genom att bo där hemma. Om han bara visste hur snabbt jag kommer flytta så fort jag fixat mig en fast anställning. Då slipper jag se dom, jag slipper ha dom runt mig dagarna långa, jag slipper höra deras jävla bråk och tjat! JAG ÄR 25!!! Inte nån jävla trotsig tonåring som ni kan styra och ställa med.

Så bara för att jag inte tål att vara hemma så sitter ja nu här och mår dåligt. Jättekul verkligen. Att inte kunna göra ett 100% jobb bara för att slippa se mina föräldrar. Har en punkt breve ena ögat som värker när jag tänker, rör ögat åt ett speciellt håll lr biter ihop med tänderna. Ja förstår inte vad det är. Säkert en hjärntumör å jag har typ 6 veckor kvar å leva lr nått. Men just nu bryr ja mig inte. Då slipper ju alla mig. Alla som avskyr mig och tycker jag är töntig.
Som läser min blogg fast de inte står nått intressant i den enligt dom (ja ja menar dig Diva tex).. Vem tvingar er? Aja.. skit samma.. Ska fortsätta jobba nu. Försöka förstå norrmännen lite mer. Måste träna på de. Får panik varenda gång ja får ett norskt samtal. Måste jobba på de. Kan inte va rädd för allting. Isf får jag nog inte behålla jobbet. Och de vill jag ju.

Tjipp..

Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Nina

Håller tummarna för att du får en lägenhet i bollnäs, tror det vore det bästa för dig! En ny kula. Å nog kommer du klara det ekonomiskt bara du får jobba kvar. Det kommer bli kanon! Hejjar på dig Stina!



http://snostjarna.blogspot.com

2008-10-09 @ 11:41:57
Detta är skrivet av: Jenny

Håll ut gumman det löser sig alltid i slutändan och det är klart att du inte har en tumör!!

2008-10-09 @ 15:06:55
Adress: http://nokbin.blogg.se/
Detta är skrivet av: Karin

Jag tror att allt ditt psykiska kommer i uttryck som fysiskt nu, låter inte alls bra att du mår som du gör gumman! Om du inte klarar av, så finns det faktiskt plats här om du vill :)

KRAMAR

2008-10-09 @ 17:08:40
Adress: http://storkbarn.blogg.se/
Detta är skrivet av: Malin

Flera på mitt jobb har fått virus på balansnerven...Dom har liknande symtom som dej :(

2008-10-09 @ 18:05:52
Detta är skrivet av: Tiia

Jag som trodde att jag hade det jobbigt hemma men du verkar ha det värre än mig.

Allvarligt? Bli arg för att du mår dåligt? suck



Ibland brukar jag också noja över att jag har hjärntumör (men inte tror jag att du har det heller) med tanke på att jag alltid har ont bara på vänstersida. Jag brukar inte gråta över huvudvärk men en gång gjorde jag det. Fy fan säger jag bara. Jag tröck händerna mot huvudet och nästen skrek av smärta.

2008-10-09 @ 22:27:19
Adress: http://hush.blogg.se/

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback