Gäsp.

Usch va ja e trött på å va Ljusdaling nu.. Skulle tom kunna tänka mig bli Östersundsbo. Men fy.. vem skulle vilja bo där uppe frivilligt? Nja.. går bra och hälsa på men that's it... Visst.. sista utvägen så sure! Men då äre oxå enda utvägen. :P

Tycker Majja kan flytta ner nångång nu å hitta jobb i Gävle lr nått tills båda vi kan flytta till Sthlm och göra stan osäker på vårt norrlandsvis ;) Ha! :D Vi skulle väl va på Patricia varenda dag dom hade öppet lr nått *s*

Mår lite bättre i magen nu iaf och huvet är bra efter många om och men. Tror jag tryckt i mig de mesta pillren ja hitta här hemma. Kanske därför ja blev groggy? *skratt* Aja.. Nån skrev nått om virus på ballansnerven.. å me tanke på att ja vingla till och gick rakt in i dörrkarmen på väg från tvättstugan tidigare ikväll så är väl de inte helt uteslutet att de kan va nått sånt *skratt*

Tills i morgon har jag gjort jasminris, köttfärsröra och burkat upp en burk majs som jag ska ha me mig till lunch på jobbet. Okej inte hela burken me majs :P Men tog en 1-2 matskedar med i matlådan typ. Försöker iaf hålla mig till normalstora portioner (ca 2 dl ris/pasta/potatis rådde min dietist) med både grönsaker, kött och kolhydrater. Håller samtidigt på att göra ett schema som jag ska försöka gå efter nu när jag vet lite mer hur mina dagar kommer se ut me jobbschema osv.

Btw. Jessie har fått lägenhet nu. Jääääi grattis på henne :D Ja kommer å är där med dig varenda dag du vill baby! <3

Hmm.. upptäckt att baby är ett vanligt uttryck hos mig nu för tin. Tja ta åt er folk ^^ *pössas*

Sitter nu och torkar efter duschen. Takfläkten går på fullt för att "självtorka" håret lite innan skummet ska i ^^ Vill ha volym på mitt hår och efter ha testat he i skum i håret innan jag blåser de tort så får ja typ dubbelt så stort hår haha..
Viva la flooooof! ^^

Apropå floof. Barbados ska ju va med på julgalan i Bollnäs. Jag och jessie har bokat biljetter.. ca 500 kr kosta dom. Typ den billigaste. Jessie bjur om hon blir rik ;) Haha :D *håller tummarna* ^^ hihii

Nä nu ska ja gå å skumma håret... Pöss på er nyfnikna!

Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Mikkis

Uh virus på balansnerven hade ja för ca 3 år sen, ja har aldrig mått så dåligt i heeeeela mitt liv. Ja var yr i huvudet heeeeela tiden non stopp allt snurrade hela tiden o ja spyde pga av de. Ja låg i sängen o blundade så mycke ja bara kunde i 3 dagar innan ja viiiiiinglig fick prata me min läkare via telefon. Så tro mej snurrar inte ALLT non stop o du ej kan gå så e de nog inte virus på balasgången, phu de vill ja inte ens min värsta fiende ska behöva genomlida. Tja Barbados har ja nyss kommit hem ifrån gäsp Vart en oväntad twist på kvällen me... mer om de nån annanstanns än här :P

2008-10-10 @ 03:45:14
Adress: http://musse83.blogg.se/
Detta är skrivet av: M a d d e l u t t e n

Det är många det.. :p

Lindbloms el,

Hälsingehus,

Bollnäs bostäder m.f. =)

2008-10-10 @ 08:50:40
Adress: http://maddeluttten.blogg.se/
Detta är skrivet av: Idie

jag har bott i både Bollnäs och i Östersund och Bollnäs är faktiskt ett ställe jag aldrig skulle tänka mig att bo i igen. det är verkligen ingen fin stad som Östersund är. men men, det är ju vad jag tycker. ^^

2008-10-10 @ 23:40:46
Adress: http://freeradical.se/idie

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback