Födelsedag

Tjenna :D

Igår hade ja tagit mig friheten att baka kladdmuffins som jag tog med till jobbet idag. De va mycket uppskattande!

Citat:

Kill-Kollega 1: Dom här ser mycket godare ut än mina bullar!
Kill-Kollega 1: *efter en stund* Stina, får jag ta en till?

Kill-Kollega 2: Åh va smaskigt!

Kill-Kollega 3: Helt klart godkända!

Kill-Kollega 4: Oh va är de här? *ta en*

Tjej-Kollega 1: Supergoda!

Tjej-Kollega 2: Jättegoda!!

Tjej-Kollega 3: Ge mig receptet!

Chefen: Me like Stina! *tar muffin*

:D Haha.. ja tror de blev bra ;) Alla ska va slut när ja åker hem. Men de finns bara ett fåtal kvar av totalt 30 st så :D
Ikväll blire smörgåstårta för mig och förhoppningsvist lite presenter ;)

Öppnade min present från Jess i morse. Hah.. där i låg de 10 sex-kuponger *skratt* .. Undra vem ja ska använda dom med ;) Thaha.. Passar ju bra ihop me piskan ja fick på båten *skrattar*

Nä nu e rasten klar! Nu bax to work!

Pöss

Folks åsikter om mina inlägg

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback