Feber

Ja de va ju just typiskt. Jag vaknade upp med feber i morse.. dock "bara" 37,6... men me en som har 35,6 i vanliga fall så har ja ju 2 grader för mycket. MEN jag har verkligen varken råd eller lust att va hemma. Så ja packade på mig kläderna och åkte iväg ändå. Sitter å halvhuttrar under min jacka nu på jobbet och dricker en STOR varm kopp kaffe. Både för att bli pigg och varm.

Vill ju inte va sjuk i morgon heller då de är kryssningsdax. Jag åker även om ja har feber. Ja måste.. ja känner det. Jag får ta de lugnt helt enkelt. Låta bli och festa så mycket utan bara ta de lugnt och umgås med mina vänner.
Vill inte missa de här nu som vi planerat ett par månader pga lite feber. Nä de ordnar sig nog.

Idag får ja min första present oxå. Hoppas den passar, annars får vi fixa nån ny. En höstjacka av morsan. De behövs! Har bara massa collagetröjor och dra på mig över kläderna nu. Och de e ju inte världens varmaste att använda även om de inte är minusgrader än. Usch.. hatar kyla. Så nu vill ja allt ha en fungerande höstjacka.

12 min till rast nu. Är lugnt på jobbet. Känns bra idag då ja inte är helt 100 i huvet pga febern.

Pöss

Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Maria

Du får vila när du kommer hem och äta nyttigheter

2008-10-17 @ 11:13:16
Adress: http://mariachen.blogg.se/

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback