Danny, Danny, Danny, Danny, Danny, Danny!!!!!!!

Jag fattar inte vart de här kommer ifrån??? Lr ja jo de gör jag ju, men hur jag kunde tillåta mig själv att hamna i de "träsket"...

Hela tiden är de bara Danny, Danny, Danny. Bilder jag sitter å dregglar över. Tankar och fantasier som gör mig konstig. Filmer på youtube. Filmer ja tankat ner från nätet. Musik som jag lyssnar på.
Jag har tom fixat hem "Ondskan" BARA för att få se han i en riktig film även om de bara är en statistroll? Är jag besatt?
typ JA! *skratt* :P Asså.. ja förstår inte.

Maria fick för sig när vi skulle på E.M.D. första gången i sommras att börja fantisera om mig och DANNY?! Ja blev lixom "wtf!! Kan du inte ta nån jag gillar åtminstonde! Ta matte lr nått." men nej då.. hon gav sig inte.. utan bara fortsatte. Och ja va mer "jag kommer aldrig börja gilla han så de e lika bra du lägger av".. pft! ... ja så gick de ju me dom planerna. *skratt*
Första gången ja såg han så förstod jag att nått va fel. Jag titta på han och tänkte "men han ser ju inte så dum ut IRL".. å hörde mitt samvete skrika "NEJ FÖR FAN!" på en gång ja tänkt det typ.

Sen började ja lyssna på musiken och började gilla den. De började me E.M.D.s musik. Sen kom Dannys.. Jag åkte frivilligt och tittade på dom om jag fick chansen. Jag va fast helt enkelt. Måste nog va, ihop med Majja, E.M.D. äldsta fans lr nått :P Haha. När man tittar på konserter så är de vi 2 + tjejer i 14-18 års åldern ca. Som skriker, trängs och knuffas för att komma närmare sina idoler. Jag står stadigt där längst fram (eftersom jag är både större på längden och bredden än va dom är) och bara njuter av musiken och framför allt utsikten.

Men klandra mig inte. Jag hade inget val. De fanns där redan från början. Hur han är mot en. Hans charm, kramar, blickar, pussar, snegligar från scen, leenden, ögon, skratt, röst, utstrålning, hur han ser sådär blygt söt ut när han sneglar på en, när han kommer fram och tar en i handen och sjunger till en, hans spontanitet... ja allt. Så härlig människa rakt igenom. Visar verkligen att han älskar sina fans! Och de tycker jag om. Vissa bryr sig inte, vissa fattar inte att utan deras fans vore dom ingenting.

Iaf.. va kan ja säga. Jag är fast. Danny är helt underbar. Rakt igenom.

Stina <3 Danny

Så enkelt är de *skratt*.. Eller hur Helen? :P


Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Maria

"Skrattar som fan" jag e bäst

2008-10-07 @ 19:19:52
Adress: http://mariachen.blogg.se/
Detta är skrivet av: #elen

hahah, enkel ekvation (; palla hon Diva där, vem är de som ska skaffa sig ett liv? :P

2008-10-07 @ 22:37:42
Adress: http://heleeeeeeen.blogg.se/
Detta är skrivet av: Sandra

Jag säger likadant, fast med mitt namn,

Sandra <3 Danny



Jag är också fast, han är sjukt underbar på alla vis!!

Kram.

2008-10-10 @ 18:43:48
Adress: http://egooxd.blogg.se/
Detta är skrivet av: Vicky

Åhhhhh va jag ÄÄÄÄLSKADE att läsa de här Stina. Jag är lika tokig i honom som du, blev helt varm av det du skrev. De gör ju sitt till oxå att Danny är så HEEEEET<3

2009-01-06 @ 00:59:37

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback