Carola den slampan!

Bra sagt Lager! håller med dig till fullo!!

Nu ska tydligen Carola va aktuell som programledare för Melodifestialen 2009.
SKJUT MIG!!! Det är de enda jag kan kommentera med.

http://www.aftonbladet.se/spel/article3532810.ab

Läs artickeln här. Jag la även en kommentar där. Suck...
Lägg ner bruden. Hennes karriär är över.

Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Emma

SKOJAR DU MED MIG ELLER? OMFG!!

Jag kommer fan bojkotta skiten isf o endast titta på ESC. .



Den jävla saken ... hennes bäst före datum gick ut...för 20år sen!!!

2008-10-14 @ 12:35:54
Detta är skrivet av: Maria

Lämnade oxå en komentar där. fy satan

2008-10-14 @ 21:52:01
Adress: http://mariachen.blogg.se/
Detta är skrivet av: Ulrika

Avundsjuka... Så typiskt svenskt!

2008-10-23 @ 18:24:58
Detta är skrivet av: Guchie

Ulrika.. ja förstod inte riktigt de där? Vem e avundsjuk?

2008-10-23 @ 19:06:47
Adress: http://ztiiina.blogg.se/
Detta är skrivet av: Ulrika

Ja, ni som skriver så elaka kommentarer om Carola...

Har man inget gott att säga om henne kan man hålla elakheterna för sig själv.

2008-10-23 @ 21:13:04
Adress: http://p://
Detta är skrivet av: Guchie

Hah men lilla gumman :) Alla har rätt till olika åsikter. Om man yttrar dom lr inte. Ingen blir tvungen att gilla dom lr hålla med. Enligt mig är Carola bara en stor tönt. Gav henne en chans genom att gå å se henne på yran i östersund för 2 sommrar sen. Men de ja vela se va en koncert. Inte en gudtjänst. Att gå och tro på nått som inte finns är ju bara dumt. Ja för enligt mig finns "han" inte. E bara nått som nån kommit på för att ha nått å tro på lr va man nu ska kalla de. Hon tror hon är bäst, hon tror hon är älskad av alla osv. De visade sig ju rätt bra när hon blev sååååååå besviken i Melodifestivalen sist när hon inte ens kom vidare till andra chansen. Fyyy va ja skratta gott åt hennes ansiktsuttryck då. Carola är en loser. Hennes tid är kommen och förbi för si sådär 20 år sen. Ju mindre hon syns i media. Ju gladare är jag. Och de har inget me avundsjuka att göra. Skulle aldrig i hela mitt liv vilja va som hon. Blir ja de, snälla skjut mig då? Och blir hon programledare för MF så kommer ja bojkotta hela evanemanget då ja inte tål att se henne. Ja titta inte på hennes framförande ihop me Andreas Johnson heller. Ja gillar han, men avskyr henne. Å då får han lida för de. Vet att fler håller med mig oxå. Även om dom inte behöver. Men detta är min åsikt om henne å den kommer stå fast. Hon är töntig rakt av. Tönt!

2008-10-23 @ 22:31:19
Adress: http://ztiiina.blogg.se/
Detta är skrivet av: Ulrika

Livet är för kort för att man skall gå runt och vara dum mot andra, både direkt och indirekt.



Ska ni iväg på EMD snart igen btw?

2008-10-24 @ 13:38:50

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback