Utan lunch

Japp de blev ingen idag.. Jääi va kul. Nu e ja på dåligt humör bara för att ja inte ätit nått. Vill inte ha den jäkla piss blodpuddingen ja hade med mig. Den såg äcklig och oätlig ut. *spy* ....

Nu kommer ja va hungrig tills kl 7 då jag är hemma (om ja har tur å inte tåget är försenat igen!!!) ... fuck.
Avskyr å göra lunchlåda. Man skulle va rik å kunna köpa mat ute varje dag. Avskyr jobba på ett ställe där man blir tvungen å ha lunchlåda för att närmaste ätbara place finns 50 mil bort..
Avskyr de här! Vill sluta nu, vill hem å bara tycka synd om mig själv.

ska btw ringa på ett jobb idag som ringde mig igår. Ett i sthlm. Då slipper ja den här jävla hålan.

Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Jasmin

hej! förlåt att jag förolämpade er i min blogg, läste det jag skrivit och insåg hur elakt det var. har skrivit ett litet förlåt-inlägg!

2008-11-11 @ 21:33:27
Adress: http://minaserier.blogspot.com

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback