*river å sliter i håret*

Åhhhhhhhhhhhhh!

Ja vet inte vad jag ska göra.
Jag får typ NOLL pengar i december. Å för dom ska ja betala räkningar (ja går från jobb - f kassa).. får pengar för typ 1½ vecka.. å yaaaay va mycket pengar de kommer bli! Lr inte.

Jag vill med Pitch på Barbados kryssning för de va typ ÅR sen vi va iväg på nått men just nu ser de ut som att de inte blir av *suck* ...

Sen vill jag till Sundsvall på Kindbergs när dom är där på nå gala grejj.. + kryssningen me dom dan efter... Hur fan ska de gå?  JAAAA sluta klanka ner på att jag inte har råd, ja vet de själv. men jag VILL. Och om det är nått som gör mig glad så är de allt ja kan åka iväg på! Älskar "mina" band och va dom gör för mig och få mig att må. Så håll käften nu!

Jag får snåla. Jag ska iaf iväg på NÅTT så jag får lite kul i januari iaf. Suck.. nu får ja ångest för allt. För känslor ja har. För att svika folk. För att göra nån ledsen. För att jag ska bli ledsen om en sak inte blir av. Fan ta de här. Ja orkar inte.

Jag har sagt åt mig själv att dom danserna ja prioriterar är Date och Kindbergs. Det är dom jag har roligast till. Men visst kan man åka iväg på Arvingarna, Streaplers, Highlights och Barbados oxå. Men dom ligger tyvärr inte högst upp.

Jag vet inte vad jag ska göra. Just nu funderar ja på att skita i allt bara för att jag orkar inte med alla jävla pengaproblem...

Fuck off.. ja orkar inte!!

Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Tiia

Det är verkligen superjobbigt med pengaproblem. Jag blir nästan gråtfärdig av frustration när jag har dåligt med pengar vilket är ganska ofta.

Hoppas att du kan ta dig till galan (vad glammigt det låtet :-D)och på Kindbergskryssningen.

Och så skulle jag vilja ha med dig på Arvingebåten i januari också :-S

2008-11-30 @ 23:25:35
Adress: http://hush.blogg.se/
Detta är skrivet av: pea

haha "så håll käften nu" haha :P



snåla då..... ja vet drygt me pengar helvetes jävla skit cp

2008-12-01 @ 13:46:47
Adress: http://taskulamppu.blogg.se/
Detta är skrivet av: Tess

Du skulle väl kunna designa andras bloggar och tjäna pengar på det ;) Jag vore din första kund!

2008-12-03 @ 11:19:44
Adress: http://fraggel.blogg.se/

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback