Musik :)

Satt å tänkte på ett blogginlägg en kille från Sveriges baksida skrev igår angående Arvingarna :) så då kom ja osökt in på musik heh. Tänkas va? :D

Lite trist att Färjan fokuserades på Arvingarna. Hade hellre sett att dom gjort om Date :) Som är, enligt mig, de bästa dansbandet sverige har att komma med.
Hade vart roligare då då dom killarna är lite mer sociala än va Arvingarna är oxå. Hehe.

Sen satt ja å tänkte. Undra om jag ska ta å kora en 10 i top lista på mina absolut favoritartister? så why nöt :D Sagt och gjort ^^ Här kommer den!

1. PINK!!!! (utan tvekan)
2. Elvis Presley
3. Markus Fagervall
4. Danny Saucedo
5. Nickelback
6. Takida
7. Avril Lavigne
8. Jason Mraz
9. Backyard Babies
10. Robbie Williams


Där har ni min lista :D Titta.. Arvingarna kom inte ens med :P Haha :D Inte ens Date ^^ hihi.
Pink är ju dock helt underbar! Minns den gången dom ringde från Lunarstorm och sa att ja vunnit en träff med henne. Ja kunna fan knappt andas! Yr blev ja å kroppen börja snurra å ja fick hjärtklappning. WOW! :D

Hotell 1 natt, tågresa T&R till sthlm, biljetter till konserten och en träff med henne innan den började ingick! Blen en helt oförglömlig helg!! Hon va aaaastrevlig, Men skitkort :P haha. Va min första tanke när ja såg henne. "fan va kort hon e" ^^ hah
Men jättemysig, trevlig och kramig!! :O :D  Och framför allt, SÅÅÅÅÅÅ snygg!!! :D Å kvällen på konserten, den va helt magisk!! Mmmm lätt den bästa hittills i mitt liv!

Ja nä nu när ja ändå har lunch måste ja köra igång walkmanen lite å lyssna på musik ^^

Pöss på er!

Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Tiia

Stina då :-D. Jag är faktiskt lite förvånad över att Arvingarna inte hamnade på din lista. Bättre än Danny måste dom väll ändå vara.

Fast dom är ju mina favoriter så jag skulle kunna säga att dom är bättre än alla på din lista ;-)

2008-11-11 @ 17:16:35
Adress: http://hush.blogg.se/
Detta är skrivet av: Mikkis

Ja såg alla blogginlägg på den bloggen ja o fick ont i huvudet alltså xD Herregud... ja är såååå stolt över att gilla Arvingarna så de existerar inte alltså. Ja har så stor del av mitt liv att tacka dem va de gäller vänner o upplevelser, resor mm. O tatueringen har ja som sagt va haft i 7 år nu o ångrar den inte en sekund. Haha jisses... musiksmak är nått inviduellt som man inte ska behöva skämmas över...

2008-11-11 @ 20:00:49
Adress: http://musse83.blogg.se/

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback