Markus Fagervall i mitt hjärta! ♥


me risk för att låta fjortis :P ... jag ÄLSKAR markus fagervall!!!!!! <3 (haha ta de inte SÅ seriöst nu då xD)

Hans skridskoåkning i Stjärnor på Is är helt tagande!! Jag håller andan, jag njuter, jag känner, jag lever när han visar sin show ihop med Johanna.

Finns inget annat att säga än att han tar andan ur en. Ända från hans audition inför Idol 2006 har han vart stjärnan som lyser upp min himmel. Den sexige, charmige, söte, härlige norrlänningen från övertorneå har fångat mitt hjärta en gång för alla. <3

Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Lisa

Fin blogg :D

2008-11-30 @ 02:37:55
Adress: http://llisabs.blogg.se/
Detta är skrivet av: Tiia

Förstår vad du menar. Nu pratar jag inte bara om Markus eller hans skridskoåkning utan det du skrev om att du älskar honom.

Jag älskar en massa personer. Hihi.

Däribland min älskade Danny Dyer ;-)

Hans skådistalanger, hans utseénde, hans sätt att prata som gör att han både låter sexig och hög på samma gång :-D

2008-11-30 @ 15:06:08
Adress: http://hush.blogg.se/

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback