Liv-lista

Nu ska vi se här.. Nu kommer den där listan ja snacka om innan. Detta vill jag alltså göra med mitt liv innan ja kolar vippen s.a.s.
  1. Ta körkort
  2. Flytta till Stockholm
  3. Gå ner till 65-70 kg
  4. Utbilda mig till hudterapeupht
  5. Gå lärling hos nån piercare
  6. Läsa till dekoratör
  7. Börja dansa breakdance igen
  8. Ta gitarrlektioner
  9. Ta trummlektioner
  10. Gifta mig
  11. Skaffa 1-3 barn
  12. Besöka London
  13. Besöka New York
  14. Ta sånglektioner
  15. Spela in en Demo
  16. Åka på safari i Afrika
  17. Bli skuldfri
  18. Arkitektera och inreda min egen villa + tomt
  19. Ta buss/skoter/MC körkort + tungt släp
  20. Öppna egen piercing studio
  21. Vika ut mig i playboy (när ja nått min målvikt)
Ja tror inte ja kommer på allt jag vill göra just ikväll.. men de där är iaf en början. Kommer öka på listan med saker när jag kommer på dom!!

Pyss

Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Tiia

Av dessa vill jag:



Ta gitarrlektioner

Ta trummlektioner

Gifta mig

Skaffa 1-3 barn

BESÖKA LONDON!!!!

Besöka New York

Ta sånglektioner

Åka på safari i Afrika

:-)











2008-11-28 @ 12:45:55
Adress: http://hush.blogg.se/
Detta är skrivet av: Kicki (Christine funkar oxå)

hejja ztiiiiiiiina friskt humör. en efter en kommer du checka av den listan. :D

2008-12-03 @ 20:03:47

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback