Helgens dansbandskamp

Okej nu tänkte ja summera mina åsikter om dessa uppträdanden. Kort och gott. Inge längre inlägg. Va ju på dans igår så ja tittar nu på reprisen istället.

Glennartz:
Kan ju till en början säga. Va?? Anser folk att de där är bra? Nja.. Sångaren sjöng falskt och de va ingen sväng alls. Jag satt å gäspa när jag tittade på de. Charmiga? Nej inte speciell. Versionen av "I'm so exited" va värdelös helt enkelt. Däremot kan ja tänka att Casper och Dennis Janebrink kan göra mycket till de där när de e Caspers lillebror och Dennis son som är med i bandet. Annars. Nej.

Betyg: 2 av 5 möjliga

Scotts:
Henrik är ju ett charmtroll. De fattar man ju när man ser han. Han är säker på rösten och har en len och fin röst samtidigt som han kan rocka till de om han känner för det. Deras version av Sarah funkar absolut.
Dock inge wow känsla av det. Dom får allt ta i lite mer om dom ska få mig på fall.

Betyg: 3 av 5 möjliga

Good Timers:
Gubbarna kör sin stil som vanligt. Absolut duktiga och musikaliska. Deras verison av "I just can't get you out of my head" funkade i sitt 70 tals love boat (som dom sa på tv) och man fick höra en annan version av Kylies uttjatade version som sen länge för mig hamnat i papperskorgen. Men här fick dom igång mig igen.

Betyg: 3 av 5 möjliga

Sandins:
Första gången jag hörde bandet men en bra version av Beatles låt Here comes the sun. Dansbandiserat bra! Va lite kul å se Daniel på scen iställe för packad i en korridor på Cinderella :P Haha. Fast han e ju störtskön ändå. :) Iaf dom gjorde ett bra jobb tyckte ja. Även om ingen wow känsla här heller. Men dom får godkänt.

Betyg: 4 av 5 möjliga

Larz-Kristers:
Kan bara säga en sak om dom. TÖNT! Ni hör inte hemma i de här programmet till och börja med!! Håll er till garaget eller ännu bättre ställ er på soptippen eller lastbilsflaket. Som nån på tv just sa "de är de bästa vi har här i Älvdalen"... ja då kan dom inte ha mycket bra där! Sen totalslakta en sån jäkla hit som "we're not gonna take it" är bara oförlåtligt!!

Betyg: -50 av 5 möjliga

Ja där har ni mina åsikter..

Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Snobben

Larz-Kristers vilket namn..

2008-11-09 @ 17:44:48
Detta är skrivet av: ullis

Hej tjejen!

Såg dig precis på kvällens avsnitt av FÄRJAN.

Vad söt du är :-) Jag har tidigare kollat in din bilddagbok, jag är vän med Nina och Anna-Karin från dina hemtrakter.

Ha det bra!

2008-11-10 @ 20:17:36
Adress: http://myangelstar.blogspot.com

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback