Hejdå macken.. vi syns i morgon...

Ja nä de gör vi ju inte.. Nu slutar ja för gott (nästan) här på Anthill. Vart lite si sådär me hur ja trivts här och inte. Men.. ja tror mycket de beror på hur jag mår oxå.. går ut över jobbet.
Men nu får jag vila. Ska ta kontakt me nån å prata med.. psykolog, kurator lr va de nu blir. Sen måste ja införskaffa sömnpiller så ja somnar om nätterna nångång!!! ... banne mig nu.

13.20 går bussen härifrån. Ja jag klarar inte av å va kvar. Nej inte pga jobbet utan pga den förbannade mensvärken. Står inte ut!! Inga piller hjälper.. *suck* .. så nu ska man ner på stan å vänta på bussen en halvtimme.. sen sitta på bussen hem i 1½ timme.. yaay kommer bli sååå kul.. nä.. ska packa min drick yoggi till lunch nu å dra mig ner mot bussen..

Btw.. snön e borta i bollnäs!!! Varför kan den inte va borta i Ljusdal? *suck*

*vinkar*

Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Maria Bredin

vi har massor me snö

2008-11-28 @ 13:04:01
Adress: http://mariachen.blogg.se/

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback