Färjan

Hah japp då va de visat :P Va möe bättre än va ja väntat mig. Satt spännd och tänkte att nu klipper tv ihop nå värsta men de gick bra :D Haha. Skojj vare! Kommer ihåg den kryssningen, den va sååå kul!

Mikkis googlade på Arvingarna sen och fick upp några bloggar som skrivit om oss. :) Hah. Kul!! Okej de va ju inte så positivt men äh :) Who cares.
Har dom inge bättre för sig än å klaga så varsågod :D Kul å läsa folks åsikter egentligen. Speciellt när dom beter sig som avundsjuka 13 åringar ;)

Äh. Arvingarna är bäst. Lr tja.. bland dom bästa iaf :) Finns ju andra band oxå som är ruggigt bra! Bara de att de här programmet fokuserades på Arvingarna då dom va där just då. Hade vi vart på Date hade de ju vart dom som stått i fokus mm. :)

Om de e nån som googlar fram denna blogg (inte för att ja tror de men utifall ^^) så är jag 25 år från Ljusdal. Har lyssnat på Arvingarna sen 1990 och kommer knappast sluta än :)
Dom e grym på musik, på scen och helt underbara människor med hjärtat och humorn på rätt ställe. Fram tills 1998 såg ja dom väl i snitt 2 ggr per år när dom va i Hudiksvall om sommrarna. Hade sen ett uppehåll på spelningar fram tills 2005 när ja börja gå på dom igen. Nu blir de väl mellan 5-10 danser me dom per år. Mest runt Hudiksvall, Sundsvall, Östersund... där jag håller till (åker inte land å rike runt som tv fick för sig).. Som arbetslös har man till en början inte råd med det. Sen så va äre för kul å se dom JÄMT? Nee tar ju de roliga ur de.. Hellre ser man ju fram emot  nått man inte gjort på ett tag :)
Men ibland så åker vi iväg på en kryss lr 2. Arvingarna har 2-3 krysser per år. Vi försöker komma iväg på dom men inte alltid de går. Men den här gången när vi åkte i Maj 2008 så blev de ju så att vi hamna me på dokumentär *skratt* De va ju lite kul! Ett litet äventyr som absolut kommer stanna i minnet.

Iaf. Är stolt fan till Arvingarna och kommer absolut vara de i många år till. Älskar dom grabbarna. Dom har hjälpt mig igenom mycket ska ni veta genom åren. Ni som inte känner mig kanske inte vet vad jag snackar om. Men kan säga att deras musik har betytt mycket.

Nä nu ska ja sova, jobb i morgon (ja jag slutar jobber 29 nov så ja anser mig typ arbetslös nu).. upp kl 6.. bah.. Tidigt.
Aja :) Får se om nån på jobbet såg programmet oxå. Om man blir utfrågad i morgon :P haha

skojj skojj!
Pöss på er !!

Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Annah - med bebin i magen

Jag såg det idag och tycker du var himlarns fin faktiskt :)

2008-11-11 @ 00:58:48
Adress: http://carpeannah.blogg.se/
Detta är skrivet av: Annah - med bebin i magen

Så lite så! Har ju sett massa bilder på dej i din bilddagbok förr när jag hade tillgång till den och tycker du är mkt finare på riktigt, alltså du är fin där med men såå mkt finare på riktigt. Annars brukar det vara tvärtom med folk, att man är finare på bild än irl haha.

2008-11-11 @ 01:17:08
Adress: http://carpeannah.blogg.se/
Detta är skrivet av: Annah - med bebin i magen

CarpeAnnah tror jag att det ska vara där med :)

2008-11-11 @ 01:21:11
Adress: http://carpeannah.blogg.se/
Detta är skrivet av: Annah - med bebin i magen

ingen aktiv bdb:are, har den mest för att snoka haha.

2008-11-11 @ 01:21:35
Adress: http://carpeannah.blogg.se/

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback