Dan före dan...

Ja i morgon är de sista dan för mig på jobbet. Jag mår så himla dåligt nu så frågan e inte om jag bara kommer gå dit, hämta mina saker, säga hejdå till chifen å gå hem igen... Eller ringa Jessica å fråga om ja får va hos henne några timmar för å lugna ner mig lite.. Vi får se..

Jag vet ja får mindre pengar men de är de värt. Vart hemma nu i 2 dar pga extrem mensvärk. Får ju tabletter från läkaren mot värken. Dom är slut.. Yaaay.. typ inte. Jag har haft så jääävla ont så de går inte att beskriva. Legat i sängen å gråtit för mig själv. Och tackvare ingen lön än (som företaget fuckat upp sig på) så har jag inte kunnat hämta ut nya på receptet heller.
Nu mot eftermiddagen har de börjat lugna ner sig me värken. Men ändå gör de lite ont. De roliga i de hela är att jag inte fått nån mens än. Ja förstår inte hur ja kan ha sån värk utan att ha mens? Aja.. de löser sig väl om några dagar.. Borde väl ha fått mens då antar jag.. Kanske e nå förkänningar de här, fast isf ett par jävla förkänningar!

Undra om jag ska söka jobb på dagis nästa ggn.. Har ju ändå erfarenheter av de nu.. 2 ggr tom!.. Undra bara om de räknas som erfarenhet :P

Nä nu har jag iaf en lägenhet i Sthlm OM ja får jobb. Så nu äre bara å söka å lämna skiten här uppe i Hälsingland. Det är nog kul å komma hem till på semester ibland men ja vill fan inte bo här längre. Bott här 25 år för länge nu. Halva livet har ju gått å va fan har ja gjort med det? Nä precis! INGENTING. De ska de bli ändring på. Ska göra en lista om vad jag vill göra här i livet. Och de ska ja fan ta och göra oxå. Inge mer slöa framför datorn för att man inte har nått å göra. Nä då klär man på sig och hälsar på nån vän istället eller går ut och går. Kanske bakar? Eller vad de nu finns att göra. Datorn ska i fortsättningen vara nått man sitter vid när de VERKLIGEN inte finns nått att göra.. när man behöver lite tidsfördriv dvs.
Ska klura lite på listan och återkommer med den lite senare.

Det här med vikten ska jag oxå ta tag i. Nu på allvar. Så länge de inte e blank is ute så kan jag gå i mina skateskor. Men måste verkligen skaffa ett par riktiga vinterskor oxå. Har beställt ett par uggs. Frågan e bara om dom är varma nog och till en början om jag kan ha dom ens. Vi märker väl. :) Iaf.. måste ut och gå mer. Vinterjacka har jag och jeans är på väg hem från Ellos. Undra om jag kan ha dom oxå. Brukar ha 48 men tog 50 för å va säker. Får väl sy in dom i värsta fall. Hellre för stora och att man kan göra nått åt dom än att dom ska va för små och man måste lämna tebax dom. Vi löser de här ska ni se!

Ska ut och ragga extra jobb oxå. Kanske kan bli svårt nu men jag ska försöka iaf. Vill iaf va hemma me familj och vänner över jul och nyår. Sen kan ja söka mig söderut mot fjollträsk. Ska ner på AF på måndag och anmäla mig arbetslös. Yaay. Längtar verkligen tebax till det stället (ni hör ironin i de hela va?) .. Arbetsförnedringen.. passar verkligen.
Ska då inte ha Anna-Lena igen iaf. Jag ska fråga om jag får Sören. Han är jävligt mycket bättre och får mig inte att må dåligt som hon häxan gör (tro mig, jag är INTE ensam om den tanken)... Japp Majja, vi har en häxa här oxå ;P Haha.

Sitter här nu och dricker Vichy Vatten.. brukar bli bättre i magen då av nån anledning. Menar de hamnar ju inte i livmodern precis :P Men ändå blir de bättre.. Wierd.. Aja huvudsaken de funkar!

Igår "julstäda" jag lite.. Okej inte helt men rätt mycket ändå. Resten ska jag göra i helgen och till veckan då jag ändå inte har nått jobb att gå till. Då ska julstjärnan upp, tomten fram (har bara en) och så ska min fruktskål fyllas med fruks, bär och div juliga saker.
Julklapparna är inhandlade till följande: Morsan, Farsan, Farmor & Farfar, Maria och Jessica.
Brorsan och Morbror är kvar.. Sen får vi se om jag får pengar nog att köpa nått åt Tiia, Renée och Mikkis med. Annars köper jag dom efter jul när man fått lite extra pengar. Vet inte ens om jag kommer träffa dom före jul så.. Hoppas! Men man vågar ändå inte hoppas på för mycket.

Ska få ett nytt nattlinne av morsan idag oxå :D Det är svart silkes tyg me spets och smala axelband ^^ Så sött.. men kan nog va ruskigt sexigt i rätt tillfälle ;) (u know what I talk about my friends)
Så de ska bli skojj me lite förtidsjulklapp :D Lr efterskottspresent.. ni får se de hur ni vill haha :D
Sen när jag får lön ska ja hämta ut paket med kläder som jag ska ha på julshowen i Bollnäs. Hoppas jag kan ha klänningen bara! Annars får ja väl ha den som jag brukar ha. Vi får väl se! De löser sig sa han som sket i badkaret.

Nä nu ska jag gå och göra mig nått att käka. Börjar bli hungrig.. åt faktiskt ingenting i går.. lr jo.. 2 ostskivor och ett glas mjölk. Fick inte i mig nå mer.. Magen kurrar rätt bra idag kan ja säga. Så nu är de mat dax. Får se om ja får i mig nått nu då.

Awwwe måste bara tillägga en sak nu. Jag har ju som följande inte fått min lön än. Så jag har ju inte kunnat hämta ut mina tabletter mot mensvärken. Då kommer farsan in nyss med en apotekspåse. Han har hämtat ut mina piller åt mig. Gölligöll då! Tack papi. Kan verkligen behöva dom nu!! <3

Pöss på er alla som älskar mig xD hah.. *kissykissy*

Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Mikkis

Snart heeeeeeeeeelg säger ha, bara imöra sen 2 dagar utan surisar på jobbet. De pratar ej me mej såvida de ej gäller order o ett tack tror ja att ja fått 1 gång idag av dem. Men kunderna tacka mej massa idag, tackar vet ja kunderna asså.

Man får hoppas att du finner nått i fjollträsk :P Tycker de e heeeelt fel ände av Sverige för mej asså... längsta österut som ja trivs e i Örebro eller på Cinderella xD Okej shopping i Sthlm visst, men neeee GBG alla ggr asså. Julklappar har ja sett massa till dej /er hehe. Ne tror ej vi ses nått mer i år =/ Men nästa år så hehe. Men måste få pengar först innan ja kan köpa nått litet till var o en av er. Puss på dej me ^^

2008-11-27 @ 19:45:30
Adress: http://musse83.blogg.se/

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback