Wierd dröm..

De började me att ja och Paris från Gilmore Girls va ute och åkte. Och båda va intresserade av samma kille. Så hon fick för sig å prejja mig ur bilen genom att köra in i ett staket. Vilket inte gick så bra. Sen så gick hon å hävde pirajor i form av han blunder från lilla sjöjungfrun i nån sjö där vi va breve. De kanske va havet oxå. Men alla fiskar va gul och blå precis som han. Vattnet blev genast infekterat me nått å de vart alldeles brunt.

Sen skulle ja åka på Cinderella som stod i de vattnet. Men de va ändå en strand vid vattnet oxå så man fick kliva på som på nå reling till den från stranden. Arvingarna spelade på båten. Men dom hade höjt scen ungefär 1 meter där casper stod å ett täckande kravallstaket istället. Så ja såg typ huve på han bara.. men på sidan där lasse stod, och även kim på den här båten, vare lika lågt som vanligt.. så scen måste ha lutat jävligt för tommy bak på trummorna haha.

Iaf i pausen så sprang ja in i nån blondin som skrek åt mig att låta casper va för han va hennes å tro inte att ja hade nån chans där. Ja brydde mig inte utan gick till hytten för å fixa mig i pausen... Sen hade ja tydligen inga linser utan liknande simglasögon som ja måste ha om ja skulle se klart. och dom vela ja ju såklart inte ha så ja gick utan å såg lite halvbra sådär.. Väl tebax på dansgolvet står casper på dansgolvet me basen och soundcheckar. Jaha mitt i kvällen tänkte jag. Men men gick fram å ställde mig en meter bak från caspers mick ungefär.. plötsligt kommer Casper fram och flinar, närmar sig och trycker sina läppar mot mina. Båda hade öppen mun så de blev verkligen bara ett tryck. Inge pussliknande lr nått utan bara nudda varann. Sen börjar han prata när han har läpparna sådär. Han presenterar sig och jag presenterar mig. Undra varför då han verkligen vet vem ja e nu. Hmm.. aja.. Sen helt plötsligt ligger ja på golvet och han ställer sin stora känga på min mage och börjar förklara en sak som ja inte kommer ihåg just nu. Sen flinar han, hjälper mig upp och ger mig en riktig puss innan han går därifrån. 2 Meter bort står denna blondin som verkligen är röd i ansikte av ilska. Och nu menar jag RÖD!! ... Sen vaknar ja :S

Wierd dröm...

- Pyss!

Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Mikkis

hahahahahahahahahahahahahahahahaha



jaaa drömmar kan va ALLT annat än vettiga xD

2008-05-29 @ 15:37:19
Adress: http://musse83.blogg
Detta är skrivet av: Maria

Hela du e weird ;)

2008-05-29 @ 18:50:18
Adress: http://mariachen.blogg.se/

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback