Vaaaaaaaaaarmt!!!!

Usch.. jaa ja vet att man inte ska klaga på värmen.. men de e nu 24 grader i SKUGGAN!!!!! Ja stod å sminka mig inne på toa för att åka ner på stan.. de va lönlöst.. allt rann bort på en gång typ!! Ja svimmar snart.. Blä va varmt!! Ja provade sitta ute i enbart en tunn klänning. Gick inte.. Hur i helvete... Nä ja skiter i stan idag.. ja klarar de int.. ja sitter här nu under min takfläkt på högsta hastighet och fönster öppet på vid gavel.. FLÄÄÄÄKTA!!! Jättefläkta tom!!

Biljetterna åker ja ner å hämtar ut ikväll iställe när de kylts ner lite.. puh! Resten får vänta tills i morgon då ja ska in till hudik å fika me Karin å Bompe :) Då kan ja lika gärna gå runt på stan å shoppiloppa lite samtidigt ^^ hihi.. Puh! Nu skulle man behövt en "kofta" av nå slag.. så man slipper ha jacka på sig.. ni som känner mig vet att ja helst inte visar mina armar pga hudsjukdommen.. nu har ja dock låtit de vara några dagar så såren håller på å läker. nu ska ja bara låta dom va tills dom läkt oxå :P hehe.. så äre bara ärren som syns.. å de ser ut som nå form av fräknar typ.. så de kan ja leva me.. de e såren ja inte gillar..
Ska ju sola oxå enligt hudläkaren.. så ja får väl sätta mig ute å försöka bränna bort de på nå sätt.. önskar bra läkarn kunde höra av sig angående om de går å få bort me laserbehandling eller inte. För ja skulle verkligen göra ALLT för å få bort alla sår och ärr.. *suck* ..

Iaf ska bli kul å komma iväg lite i morgon å hälsa på Karin, Naima och Bompe :) Ska försöka hitta sån där koftaliknande då som ja kan ha över linnen å sånt när ja ska ut på dans å ut på stan å dyl.

Nä.. asså.. ja vet inte va ja ska göra me värmen.. shit shit.. :S

- Pyss!

Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Maria

Skicka gärna hit lite av din värme. Här blåser det kallt

2008-05-28 @ 17:32:26
Adress: http://mariachen.blogg.se/
Detta är skrivet av: Nina

Hälsa brudarna!

2008-05-28 @ 19:01:54
Adress: http://snostjarna.blogspot.com

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback