Sommar, sommar å sol...

Å hur kom vi in på dom? *skratt*

Vaknade idag me ryggskott och en fobi för lastbilar på E4an.. Jaa ja hade så ruskigt ont i ryggen när ja vakna att ja knappt kunna ställa mig upp. De värker fortfarande i svanken och uppe vid skulderbladen.. måste ha legat tokit inatt..
Angående de andra så drömde ja att ja höll på att bli överkörd av en lastbil inatt, inge vidare.. Kan ja inte drömma nå trevliga drömmar istället... Drömt 2 mindre trevliga drömmar dom 2 senaste nätterna nu..

En positiv sak iaf.. De är SOMMAR ute! Lr tja.. nästan iaf ;P De är 15 grader varmt i skuggan, blå himmel, sol och några få få moln *s*
Känns verkligen härligt. Hoppas de håller i sig me utan snö nu då.. Kolla på SMHI å där skulle vi ha 6 grader varmt å mulet.. *tittar ut* .. jaha å vart e de vädret? Aja.. ja klagar inte :)

Atschoo... jaha nu nös ja så de slog lock för ena örat.. Tack!! *håller för näsan å blåser* .. Plopp.. ja där släppte de *skratt*
I morgon ska ja ner å beställa min kamera. Både min kamera och mobil har fuckat sig så de räcker nu tycker ja. Men eftersom kameran bara finns i begränsat antal månader så tänkte ja att nu ska ja ta å fixa den innan den försvinner. 2998 kr.. Mindre än va min kamera ja har nu kosta.. den kosta 3995 å den e inte ens hälften så bra.. hah :P Men men.. den e oxå några år gammal. Typ köpte den 2003 har ja för mig.. lr om de va 2004..

Jävla snuva oxå! Ja blir alltid förkyld på våren. Nej inge allergisk utan riktigt förkyld.. De rinner å ja snorar å nyser.. Orkar inte me de.. knaprar alvedon, ipren å div hälsokostpreparat för att slippa skiten. Så nu får vi väl se hur de går..

Btw CSN skulle inte ha så mycket som ja trodde av dom.. dom skulle inte ha 2200 kr.. bara 2084.. Jääääi (känn väldig ironi här nu) .. *Suck* ... tja tills september då nästa betalning ska in så har ja iaf kunna lagt undan nått varje månad åt dom så ja slipper klumpsumman på 2000 kr på en gång.. Men fortfarande inget ja ljublar åt. Så fort jag har fått ett jobb ska ja ta ett lån från banken och betala bort ALLT ja har till ALLA.. både företag och privatpersoner.. MED ränta.. Har hellre EN skuld till banken än 15 olika skulder till andra.. Faktiskt..
Ska ner på Telepreformance och snacka me tofflan i morgon oxå tänkte ja.. Om ett jobb. Nu borde de inte vara några problem. Tycker ja iaf! Men vi får väl se. Kanske man får ett jobb, kanske inte. De visar sig.. Ja blir glad bara ja får ett jobb å får nån 1000 lapp extra i månan så ja kan börja betala bort allt lr tom flytta till eget!

Nä nu ska ja klä på mig och göra nått för dagen.. Kan ju inte bara sitta här..

- Pyss!

Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Maria

Själv betalar jag CSN varje månad

2008-05-18 @ 13:31:24

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback