Snö ffs!!! :O

Jo Håkan Hellström suger enligt mig, kan han bli artist kan vem som helst bli de. :P

Ja! DE SNÖAR!!! Mitt i Maj? Vart är världen på väg.. ja fattar inte! Okej de snöar inte nu men de har gjort. Snön ligger kvar på backen tom! Jag vill inte! NEJ NEJ NEJ NEJ!! AVSKYR snö! De finns inge värre! Hatar de! Usch! Nästan värre än Håkan. *skratt* :P

Nej men allvarligt. Jag som skulle till Jysk idag å allt skulle bli så kul å få komma iväg me brorsan lite. Mitt humör ligget på botten nu. URK!
Hoppas de blir kul ändå men sitta å titta på snön i 45 min under bilfärden kommer nog inte göra mig så möe gladare...

Sen hade ja sån himla jävla magvärk innan ja gick å la mig oxå.. magen lät å hade sig. Bubblade och skrek.. å värkte som saaatan!! Usch de va länge sen ja hade sån magvärk. Jävla magkatarr.. Jaa de blir lite svordommar nu men ja e så pissed över allt idag.
På en gång ja vakna va de å springa på toa som gällde.. ja avskyr å ha magkatarr!! Man blir så hindrad att göra massa saker! *suck* Speciellt när den slår till. Usch..

Aja.. hoppas Pelle, dorell eller nån annan där på Jysk kan få mig på bättre humör idag iaf. Ska hoppa in i duschen nu, sen ska ja å brorsan iväg runt 3. Tur man hunnit tvätta lite kläder så man kan ha nått snyggt på sig. Vill ju inte se ut som hej kom å hjälp mig som dessutom nyss vaknat lr nått när ja kommer dit. Försöker ju ändå göra ett gott intryck så man kan ragga åt sig lite jobb.

Nä dusch vare ja..

- Pyss!

Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Maria

Ha ha som sagt ja. Kan Håkan bli så jävla poppis så kan fan vem som helst det

2008-05-16 @ 13:38:56
Detta är skrivet av: Mikkis

Haha ja Håkan suger enligt mej me!!! Han kan fan inte sjunga ja vet att de finns folk som ej håller me tittar på Carro



Herregud snööööar de där me :S Ja som va deppad av att kliva upp o se att de bara va 8 grader ute o att vårat äppelträd typ helt har blommat över o e helt grönt nästan. Men vårt äppelträd har alltid legat före andra äppelträd i Storfors xD



Du ska se att Pelle kan få dej på humör ;)

2008-05-16 @ 13:55:06
Adress: http://musse83.blogg.se/

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback