Slut för idag!

Nu har Renée hämtat hector :) Men guuud så kul vi haft han å ja! Busat å stojjat å vart ut å gått hela TRE ggr ida! :O Snacka man får lite motion när man har hund :P Hehe.. kanske ja ska skaffa de? :P

Sen tjäna ja en 100ing oxå. Trodde ja skulle göra de där gratis jag, va inställd på att de va en tjänst bara. Men så plockar Renée fram en 100ing för att ja passat Hector :) Tack snälla, du behövde verkligen inte men du ska bara veta va de hjälpte mig i ekonomin lite nu ^^ Hihi..
Ska dock spara den!

Hmm.. får vissa bilder via MMS nu oxå.. men stina klagar inte *S* hihi.. så vacker så vacker!

Men vad göra ikväll? Känner för å mysa ihop me nån film å kanske nått gott å käka? Har ju ändå lördagarna som min "skämma bort mig" dag.. å har ju vart nyttig å duktig hela veckan nu.. Hmm.. Ja vi märker väl va ja gör :)

Nu ska ja köra igång musiken å slappa lite nån minut iaf! Suttit å lyssnat på "kom till mig" me Arvingarna nu på repeat några ggr.. heh.. får mig å tänka på en viss man.. men tja.. hoppas å drömma får man väl! :P

Sen en sak.. fått årets första myggbett! Tjoho.. lr inte.. dessutom på en dag då de snöar!!! Haha.. känns som nått inte stämmer :P Har snöat hela dan, dock inget som lagt sig på backen utan de har smält bort innan de hinner nudda gräset.. Skönt de iaf.. slipper man ju de här me snö igen..

- Pyss!

Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Maria

Har ej sett några myggor men flugor och humlor

2008-05-17 @ 19:59:48

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback