Ryggskott..

..lr va fan de nu är! Jag kan knappt röra ryggen sen ja klev upp. Vrider ja den minsta lilla åt nått håll så kör de till ända från svanken upp till skulderbladen. Värker i hela ryggen. Ska ja försöka gå får ja trycka i svanken så de inte ska kännas. Måste se måttligt roligt ut när jag är uppe å travar.. Jag försökte göra frukost nyss men jag kan inte böja mig ner över diskbänken.. :(  De går inge.. MARTIN VART E DU NÄR JAG BEHÖVER DIG!!! *skratt* .. Nä men allvarligt.. ja har mycket att göra idag, har inte tid me ryggskott nu!

Ska upp till Ante på fredag å ja vill gärna ha allt klart i morgon innan ja drar dit. Tvätta så man har rena kläder, packa väskan osv.. ska ju ändå va borta i 3 dar så de får bli min resväska. Behöver ju inte fylla den till max, men ja har ingen "mellanväska" för å ha sånna där kortare vändor tyvärr. Så han får stå ut att min väska står där i ett hörn när den inte används..
Kanske katterna får för sig å leka me handklovarna *Skratt*

Åhh.. nä ja ska nog lägga mig å titta på film.. de gick bra så länge ja låg ner. Värker konstant när ja sitter här.. usch..

- Pyss!

Folks åsikter om mina inlägg

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback