Puh!

Sådär.. har man vart ute å travat lite :) hah.. asså ja har gått ut å gått.. kändes skönt! Bra väder och blåste lite lite som svalka så skönt så. 30 min va ja ute me stavar. Att de tog kändes i vader och biceps. Kanske blir en runda till ikväll, vi får se. Ska iaf göra nått mer innan jag ska lägga mig.. träning 2 ggr om dan tänkte jag. med vad som helst, bara ja får röra på mig så e ja nöjd! Har fått sånt dille på å att va ute å röra på mig å äta nyttigt nu så vette fan om ja kanske lyckas me de här me 10 kg borta tills sept!! :D Hoppas hoppas! Okej går ja bara ner 9 så äre ju inte fy skam heller :P


Tappade ju motivationen där ett halvår typ.. så ja har gått upp från 108 till 114.. :( Tyvärr.. Men de e bara å ta nya tag å säga att dom ska fan bort! Har ja kunna gått ner 12 kg förut kan ja göra de igen! Å massor där till. Började ju ändå på 120 vid nyår 2006/2007. Å där uppe är ja ju inte än iaf. Å ska aldrig dit mer. Nädu! Aldrig. Ska äta nyttigt, röra på mig och må bra!

Nu ska ja ringa CSN, F-kassan och söka ett jobb.

- Pyss!

Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Anne

Bra jobbat - håll i detta nu!

2008-05-26 @ 17:15:15

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback