Nattmys

Ja.. hade lite inatt ^^ Mys verkligen. Ja hoppas allt går som vi hoppas. Snart snart..

Har gjort i ordning min "turnéplan" för i sommar nu. Skrivit upp lite danser jag ska på :) Så i sommar blir de mycke nöje! Har bokat in några med ett nytt band jag börjat åka på oxå. Kindbergs. Fick en positiv överraskning av dom när jag och Tiia kryssade 4 maj ihop me dom. Riktigt trevliga grabbar och riktigt bra musik! Sånna danser blir de fler av. Absolut :)

Här har ni min lilla turnéplan :) Så vet ni vart ja kommer vara i sommar :D Hihi.

image1

Sitter å småsneglar mot tv'n nu.. kollar på Harry Potter and the order of the phoenix... Asså huuuur kan man bli såååååå förbannad på en karaktär?!! Jävla rosa tant.. Åhhh!!! typ.. Annars är filmen helt underbar! Älskar Harry Potter filmerna. Magin, mystiken osv.. ^^

Mmmmmums.. sitter å dricker vatten me några lime klyftor i.. smakar gudomligt!! Blir nog många fler sånna tillbringare :) Måste lära mig dricka mer vatten.. blir oftast inge alls. Å de e inte bra om man ska gå ner i vikt.
Tänkte cykla runt kyrksjön här idag oxå åsså spöregnar de *suck* Aja.. kanske kan dra ut en liten promenix ikväll iställe.. måste börja röra på mig mer oxå. Äta bättre å allt de där.. svårt dock när man e typ pank hela tiden å ens päron, som man för tillfälligt bor hos, inte hjälper en alls utan bara köper hem massa pasta å ris å skit som man tröttnat på för lääänge sen.. Skulle vilja byta matvanor helt.. hoppas dom ringer från dietisten snart!

Nä bax till filmen nu..

- Pyss!

Folks åsikter om mina inlägg

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback