Nääää!!!

Ja har börjat hosta å blivit täpt i näsan!!! :S ... Hoppas verkligen de e nå 24 timmars isf för ja vill INTE bli sjuk nu.. sitter nå jäkla kladd i halsen som känns när ja hostar.. hade ja haft en jacuzzi nu hade ja tatt ett bad.. men vårt badkar e för litet för mig.. känner mig inte bekväm i de.
Ja får ta mig en lång dusch istället.

Håll tummarna för mig att de inte e nå allvarligt utan bara nå slöhetssak.. blä!

- Pyss!

Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Nina

Så började det här å nu e man dunderförkyld. Verkar vara många som åkt på denna förkylning. Hoppas du slipper!

2008-05-28 @ 15:15:35
Adress: http://snostjarna.blogspot.com

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback