Mardröm..

Usch... de va länge sen ja hade mardrömmar men inatt hade ja en. Drömde att Ljusdal invaderades av tornados och ja va livrädd! Jag, Maria och nån till va ute i garaget av nån anledning. Och helt plötsligt börjar hela garaget på å svaja, taket ramlar in på ena sidan, de viner i väggarna och jag tittar ut genom fönstret och ser en STOR jävla tornado. Våra bilar har åkt från garageuppfarten ut på vägen och inga träd är kvar på tomten. Jag blir livrädd och kryper ihop under en bänk där Maria snabbt gör mig sällskap.
Stormen går över men hela tiden ser man små små tornados bildas i luften men dom tar aldrig kraft me marken. Så ingen vågar gå ut utifall. Där sitter vi i flera timmar och är livrädda.. Sen vaknar jag..

Vaknar och svettas. Svetten bara rinner av mig å ja känner hur hjärtat rusar. De va så jäkla verkligt så de finns inte. Trodde verkligen att snart dör jag. Usch! Nä de va INGE vidare verkligen.
Kollar på klockan och den visar 07.26 ... Jippi tänkte ja.. kunde ja inte fått sova till 8 då.. Jag skulle ändå upp då för Renée skulle komma innan 9 med Hector. Ska ju va hundvakt åt den sötnosen idag :) Längtas verkligen. Han e såååå söt!

Får se om de blir nån långpromenad me han, för tydligen ska de snöa idag igen *suck* .. Kollade SMHI nyss. Hur fan kan de snöa i maj?! Aja.. världen håller på att bli toki helt enkelt. Men förbi farmor och farfar ska vi iaf för dom ville se de lilla knytet ^^. Sen tänkte ja ta en sväng förbi Malin på vägen hem, kanske hon hakar på hit å leker lite me han :) Vem vet. Tänkte ta långpromenaden me henne men om de snöar e ja inte så sugen på de faktiskt. Då vill ja bara sitta inne å glömma bort yttre världen för en stund..

Har faktiskt fått mycket gjort sen kl 8. Jag har slängt in en tvätt, bäddat sängen, plockat undan lite i rummet.. hah :P Å ja som brukar va död på morgonen å inte få nått gjort på typ 3 timmar.. Okej ja ska väl inte säga att ja e pigg, men de va svårt å somna om efter den drömmen. Så ja tänkte de e lika bra ja kliver upp. Sen vakna till tonerna av Brad Paisley me "Ticks" va ju inte helt fel heller. Lagom lugn för att inte sätta sig käpprätt upp i madrassen som vissa gör åt vissa låtar ;) hehe.. Bytte både ringsignal och alarmsignal härom veckan. Så nu har ja den som alarmsignal och "People say it's in the air" me Herreys som ringsignal :D

Nä nu e klockan kvart i 9 å Renée skulle komma förbi före 9 me Hector så hon läre ju va här vilken minut som helst. Så ja läre avsluta :)

- Pyss!

Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Maria

Hörrö jag visste ju inte vad som skulle komma ;)



Hm mardrömmar e aldrig kul. Absolut inte när de verkar så verkliga

2008-05-17 @ 12:02:59

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback