Hönsnätsbur?

Ibland undrar man vart låtskrivarna får allt ifrån. Hönsnätsbur? Vem f*n vill ha en hönsnätsbur me sina X på vinden? Hah.. hallå.. eh.. aja.. *skrattar* Ett X är ju ändå ett X.. de e ju slut där.. varför ska man gå å klappa dom på kinden? Lr har karln gjort nått så man vill gå å slå till han? Ja fattar inte innebörden i den där låten.

Sen sånginsatsen. Hallå.. är ni 24 lr 4? De låter som sångerskan i sig är MAX 8 år. Barnslig röst, ingen power, hon sjunger inte ens rent. Tom jag klarar av å sjunga bättre. Klarar DOM av att komma med i melodifestivalen ens läre ju vem som helst göra det. Nästa Håkan Hellström då eller? Sen att dom kom sist i sin delfinal läre ju säga de mesta. DET ÄR INTE BRA.. helt enkelt.. men Björkman vill väl ha nån "hack kyckling" med som får resten av bidragen att se bra ut. Så nån måste ju de bli. Denna delfinal va de Face 84.

Sen att dom inte kan spela mer än grundackorden oxå. Är du artist ska du kunna göra nått mer tycker jag iaf! Isf skulle ja med kunna bli artist. Ja kan dom flesta grundackorden på gitarr och bas slagen på trummor. Hejj hejj ska vi bilda ett band å erövra MF? Jäääi *skratt*
Ursäkta mina åsikter men som sagt de e mina åsikter.


Men ändå kan ja inte sluta lyssna på den. De e otroligt haha.. :P

Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Maria

D som e meningen troligen. att man inte ska kunna sluta lyssna på den

2008-05-15 @ 17:08:10
Detta är skrivet av: Maria

d va jag som skrev he he

2008-05-15 @ 17:08:59
Adress: http://mariachen.blogg.se/
Detta är skrivet av: Magdalena

Jag klarade knappt att lyssna på den låten. Fruktansvärt pinsamt. Att de dessutom såg rätt rockiga ut och sedan satte igång med något som lät som frälsningsarmén i Yrrol gjorde inte saken bättre.



Och att jämföra Håkan Hellström med de där brudarna... det är ren hädelse stina. :) Håkan Hellström har ju allt som de inte har. Sedan att han inte sjunger helt rent hela tiden är en annan femma. Han har en underbar röst, magnifika låtar och en utstrålning och energi som får en att dansa en hel natt. Hans senaste skiva är bästa soundtracket för den här sommaren.



Men face 84... jag hade höga förväntningar på dem efter vad folk har sagt, men deras insats i melodifestivalen var ruskigt dåligt.

2008-05-16 @ 10:56:17
Adress: http://makanem.blogspot.com

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback