Härnösand here i come..

I morgon drar ja norrut för å hälsa på Ante å Suzz. Kommer bo hos Ante. Men ska träffa Suzz en sväng på marknaden som är i helgen. Ska bli kul kul! :D Komma iväg lite, få umgås me dom lite mer än bara en timme på stan lr ute på nån dans.
Jag vet inte riktigt va jag och Ante ska hitta på, men i morgon när jag kommer dit å vi lämnat mina pryls hemma hos han så ska han visa mig lite på stan. Funderar på att dra me han på nån skoaffär och Åhléns :P hehe.. behöver trosor och skor. Kanske inte e så kul för han å hänga me dock.. Vi får se :)

Lördagen ska ju han stå vakt på marknaden och då ska ja umgås me Suzz lite. Men ja läre ju kliva upp me han då ja inte kan sova när annat folk är vaken. Speciellt om jag sover borta.. Anledningen till att de funkar hos Majja e för att ja e så van å va där xD hehehe.. :P

Ante hade hittat lite sprit i kylskåpet hehe.. Så vi tar säkert nån dricka.. kör på de som Majja kör på. Ja kan unna mig en dricka lr nå liknande när ja e borta sådär öven en helg lr nått. Måste ju kunna få ha kul nångång lixom. Så vi tänkte grogga lite nån kväll. Drar me min koskenkorva salmiakki som e kvar sen båten ja. De kan nog bli lite kul *skratt*

Har suttit å listat en packlista nu med vad jag ska ha me mig. Vill inte packa fö rmycket heller utifall ja hittar nått där ja vill köpa så ska de ju få plats hem oxå lixom. Å de blir ju bara 3 dar där.. så så möe kläder behöver jag ju inte.. Brukar ta me ett ombyte för varje dag + 2 extra tröjor utifall man spiller nått hehe.

Ska nog sova snart me.. Ska upp kl 8 så ja hinner med allt som behövs göras. Ska bara hänga tvätten först så den hinner torka tills i morgon.. Finns lite där i som jag ska ha med mig. Men men :) De ordnar sig nog. Få hänga ut dom i värmen så fort ja vaknar i värsta fall om dom inte hunnit torka. Annars får man köra igång torkskåpet.

BTW!! Har fått min nya kamera nu !! :D


E den inte söt!!! :D *älska* hihi

Nee .. fixa de sista vare ja..

- Pyss!

Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Hömmern

höhö, gör nu inget som hummern inte skulle göra...hmm, de e nog bäst du stannar inne hela helgen då..haha xD nee hoppas du får en kanon helg:)

2008-05-29 @ 23:19:15
Detta är skrivet av: Mikkis

Hahaha om du ska göra som Hummern säger så e de kanske inte säkert inne heller xD Hahahaha snusk xD

2008-05-30 @ 11:54:06
Adress: http://musse83.blogg.se/

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback