*Gråtfärdig*

Usch.. nä nu börjar de här igen.. Ja har gått igenom HELA min jävla garderob. Har INGET att ha på mig å allt är tackvare den här jävla magens fel!! Den bara växer å växer å växer känns de som! Fast ja har rört på mig en hel vecka å ätit bara frukt, kött, grönsaker, druckit vatten och loka, ett glas juice till frukostarna, inte använt smör på smörgåsarna, bara ätit knäckebröd eller fullkornsbröd OM ja har ätit bröd så har ja ändå gått upp 1 kg?!?! Ja fattar inte.. ja motionerar ju för att förbränna fettet.. inte för å gå upp i vikt.
Ja har suttit å gråtit, skrikit rakt ut, slått å sparkat på allt ja kan komma åt å vart allmänt förbannad hela dan. Och värst vare nu när jag tänkte försöka hitta nått å ta på mig efter ja duschat. Ja prova säkert hela garderoben me kläder utan lycka. Så de blev linne, ett par jävligt urtvättade mysbyxor och min adidasjacka som ja haft sen 7an så gissa hur hel den är på en skala!
Jag målade naglarna i fransk manikyr idag oxå me de nya nagellacket ja köpte igår.. väntade tills de torkat riktigt bra, testade tom å ta på de för å se om de va tort. Jo visst! Allt va bra.. Sen bara en kvart genom att prova kläder så är hälften av nagellacket bortskrapat från topparna.. Jävla skit nagellack! Jag är inte gjord för att ha nagellack! Ja nu är ja ruskigt irriterad på allt runt omkring. Jag saknar baby så ja håller på att bli tokig. Tortyr är rätt ord ja! Jag vill träffa alla andra som gör mig glad! Men ingen är i närheten för att kunna umgås, ingen har heller lust. Och ja.. jag vill bara härifrån nu. Ska bli jävligt skönt och åka till Ante i helgen å koppla bort alltihopa. Umgås me han, ha trevligt och förhoppnignsvist hitta på nått kul. Han ska få visa mig vägen från han ner till marknaden oxå, kan ja gå där lite medans han jobbar. Kanske hittar nå trevligt. Va vet jag? Hoppas bara de blir kul!!

Jag är på alldeles för dåligt humör nu för å lägga mig å träna framför tvn. Men fr.o.m i morgon ska de bli träna och motionera 24/7 samtidigt ska ja leva på kött och grönsaker och vatten. Jag ska FANIMEJ gå ner i vikt om de så är de sista jag gör!!!!! *förbannad*

Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Klara

Muskler væger, kom ihåg det. Helt naturligt att man går upp något kilo nær man børjar røra på sig. Och du ska inte væga dig, mæt istællet!

2008-05-28 @ 19:10:49
Adress: http://klarasord.blogspot.com

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback