Eh.. vilken dröm!

Ja hade världens konstigaste dröm inatt.. allvarligt haha.. ja berätta den för Tiia å hon garva sig hes ungefär :P Såhär va den iaf!

Jag och Tiia va på nå ställe, tror de va nå bibliotek/skola liknande.. i Stockholm var vi iaf. Vi skulle till nå rum å på vägen dit hitta hon sin DJ från båten ;) Dom börja hångla å ja blev alldeles ensam :( Så ja gick vidare ensam å tappa bort mig i den där stora skolan. Helt plötsligt springer ja in i min gamla bildlärare från gymnasiet å han börjar flirtas så in i helvete! Jahaaa typ. åsså skulle vi ta nå skolkort å tiia va oxå me på de.. men vi skulle sitta på hyllor på väggen iställe för stå på golvet + stolar.. å ja fick sitta längst ner så ja syntes knappt på kortet.. å ja blev sååå besviken.. så min gamla bildlärare gav mig 40 kr så ja kunde gå å ta kort i en sån där foto automat istället... :S .. hah.. som att de skulle hjälpa.. när ja kom ut till vägen sen, som tydligen va E4an så började ja springa.. å ja sprang å sprang å närmare vägen kom ja.. å sen skulle ja över men de kom massa bilar, dock sket ja i då sprang ändå.. tills ja såg en lastbil som närmade sig i skrämmande hastighet. Ja hoppa 2 steg tebax å kände vindpusten av den köra förbi 2 dm från mitt ansikte...

sen skulle ja springa efter min gamla bildlärare å för å göra de så va ja tvungen att fråga en liten kille på andra sidan vägen om staden till höger om mig va stockholm. När de va de så fortsatte ja springa upp efter vägen som gick upp för en kulle på andra sidan E4an. å när ja såg han i ett klassfönster så skulle ja gömma mig på backen.. för att han inte skulle förstå att ja letat han.. ja hitta nån dörr till nå förråd under fönstret som ja började rota i för å verka som att ja inte va där för hans skull. men han såg ju mig ändå så ja skulle gömma mig. men fönstret va 2 dm från backen så ja fick lägga mig raklång på magen i en lerpöl å lägga ner ansiktet i de oxå.. så ja blev alldeles lerig i hela ansiktet å fick gräs i munnen.. men han såg mig ju såklart å kom ut å skulle helt plötsligt förklara hur jag tog mig in till klassrummet.. för de va tydligen nån labyrint... hmm.. hah. Bara de att han hoppa ut ur fönstret å skrev ner förklaringen på nån tidning om hur ja skulle ta mig in. sen hoppa han in i fönstret igen. men de kunde absolut inte ja göra utan jag skulle springa iväg me den där kartan och förklaringen som att ja skulle leta efter nå skatt haha..

sen vaknade jag av klockan.. hm.. riktigt wierd dröm de där *skratt* Undra om ni andra blir lika roade som Tiia blev :P

Folks åsikter om mina inlägg
Detta är skrivet av: Mikkis

Hahahaha jaaaaaaa du drömmar e för skumma asså!!!!!!!!!!!

2008-05-19 @ 12:10:49
Adress: http://musse83.blogg.se/
Detta är skrivet av: Maria

eee ha ha ha ha

2008-05-19 @ 16:29:26

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback