Something fun?

Namn: Stina Schulstad
Ålder: 24
Längd: 1.64
Skostorlek: 39/40
Hudfärg: Börjar mörka till mig lite nu :P
Hårfärg: Just nu mellanbrun, orginal mörkbrun.
Nationalitet: Svensk
Religion: Ateist
Dricker du?: Ibland
Röker du?: Har feströkt förut.. men.. tja.. nej inte nu längre
Använder du droger?: Nope
Bor: Ljusdal
Antal syskon: 1 st
Civil status: Singel


Kläder:

Var köper du helst dina kläder?: www.josefssons.se
Hur mycket spenderar du på kläder per månad?: Just nu.. hmm.. 200 kanske? Försöker snåla :P
Favoritmärke: Bryr mig inte om sånt, dock ska ja ha ÄKTA converse om de ska va nått :)
Favoritfärg på kläder: Svart, vitt, grått och rosa :D
Vad använder du för jacka?: Min adidasjacka mest. Brukar dock varriera pga vädret.
Vad för skor använder du?: Converse, ballerinaskor, stövletter me stilettklack


Din lägenhet:

Stort, litet eller mittemellan?: Ett litet sketet rum på 16 kvm. (bor ju hemma igen)
Tapetfärg: Blåa
Favoritmöbel: Sängen ofc!
Vad finns i ditt rum?: Säng, skrivbord, bokhylla, tv, tvbänk, skrivbordsstol, nattduksbord, fönster, garderob...
TV: Japp.. svart 28" widescreen
Video/DVD: Video/DVD kombi från Samsung
Dator: Japp
Stereo: Nope, äger ingen.
Telefon: Japp. En ful svart sak ja fick från telia.
Vad gör du oftast i ditt rum?: Sover, tittar tv, sitter vid datorn och pillar...


Socialt:

Hur ofta festar du?: Me brudarna på båten.. typ..
Pub, krog eller diskotek?: KAN hända de blir utgång ibland, dock VÄLDIGT sällan. Åker hellre på dans/kryssning.
Senaste konserten du var på: Riktigt stora konserten va Pink på hovet i oktober 2006 <3
Dansar du mycket?: Beror på humöret.


Har du någonsin?

Gråtit över en pojke?: Senast idag.. så ja..
Gråtit över en flicka?: Som vän ja..
Ljugit för någon?: Jodå.. de har väl alla.
Varit i slagsmål?: Jao.. va lite rebellisk när ja va yngre.
Blivit arresterad?: Nope, men nära att bli avstängd från skolan i 9an pga av kompis som drog in öl på skolan å drog in mig i skiten me de.


Vem?

Älskar du?: Mina vänner, min familj... och tror ja börjar falla smått för en viss pojk... (älskar är dock å ta i!! Förälskad/Intresserad mer..)
Avskyr du?: De finns nog en del ja..
Stör du dig på?: Vissa folk man ser ute på danser som tror dom e så jäkla perfekta. Medans ja blir mer "hejj hejj, mina väggar e sönder hemma, kan ja få låna lite av spacklet du har där i ansiktet?" :P
Delar du flest minnen med?: Mina närmaste vänner.
Gosar du med?: Kudden i brist på sällskap :(
Förutom du brukar sova i din säng?: Skulle va om nån hälsar på å man inte orkar ta fram madrassen då.. Niklas tror ja de va sist som sov där *kliar hakan*


Sista personen som?

Sov i din säng: Som sagt, Niklas :)
Såg dig gråta: Oj.. ja vet inte.. tror de va väldigt länge sen ja lät nån se mig gråta av den anledningen..
Fick dig att gråta: Va nog ja själv pga mitt intresse till en viss kille..
Du spenderade en natt med: Ante
Du gick på bio med: Brorsan tror ja..
Du gick ut på stan med: Suzz, Thomas och Yvonne (hette hon va? ^^)
Skrek på dig: Nån av päronen bergis..
Skickade ett e-mail till dig: Suzz (på FB)
Du pussade: Ehm... läs privata bloggen ;)


Har du någonsin?

Sagt "jag älskar dig" och menat det?: Ja
Haft en påhittad vän?: Hmm.. kommer inte ihåg
Bråkat med dina föräldrar?: R U kidding me? *suck*
Bråkat med en kompis?: Jodå...
Varit i Afrika?: Nää..
Varit i Asien?: Nope inte de heller..
Varit i Europa?: Heh.. jao vore konstigt annars då ja bor i Europa ;)
Varit i Nordamerika?: Nej
Varit i Sydamerika?: Ikke.


Antingen eller:

Sommar eller vinter?: Sommar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vår eller höst?: Vår
Social eller antisocial?: Social!
Killar eller tjejer?: Båda
Randigt eller rutigt?: Randig


Favoriter:

Mat: Texmex, lasagne, kyckling, grillat.
Dryck: Vatten, Loka
Årstid: Sommar
Månad: Juni, juli, augusti
Dag: Finns nått bra me alla dagar.
Rum: Mitt såklart!
Musik: De e jääääävligt blandat...
Färg: Rosa och svart
Parfym: Yves Rocher - Vanilla
Sport: Hockey om de ska bli nått..


De senaste 48 timmarna har jag?

Skrattat: Japp!
Gråtit: Jo..
Sjungit: Nä faktiskt inte..
Köpt något: Skulle va mat då.
Sagt att du älskar någon: Nä...
Träffat någon ny: Japp Tiias farsa och låssasmorsa och nån polare till Tiias farsa :P
Pratat med någon: Jao
Pratat i telefon med någon: Japp!
Saknat någon: Gjorde ja på en gång ja satte mig på bussen från härnösand.. :(
Kramat någon: Ja
Pussat någon: Ja
Kysst någon: Nja.. pussat/kysst.. nått mellanting :)


Övrigt:

Husdjur: Inga..
Färdmedel: Cykel
Vad har du i din jackficka just nu?: Ingenting
Vad är du beroende av?: Kärlek..
Har du ett jobb?: Neee... :(
Tycker andra att du är attraktiv?: Ja tydligen :) hehe (inte alla dock men de finns!)
Vad är du rädd för?: Döden..
Sover du med gosedjur?: Nope, inte gjort sen ja va megaliten.
Vilken var senaste boken du läste ut?: En bok om Ockult
Vad är det första du tänker när du vaknar?: "Några timmar till, snälla?"
Värsta känslan enligt dig: Brustet hjärta...
Är du kär i någon?: Vet inte... kan nog bli... sen om ja har tur lr otur i de märks väl..


Folks åsikter om mina inlägg

Här fyller du i dina uppgifter

Vad heter du?
Klicka här!

Din @ adress? (publiceras ej)


Hemsida lr bloggadress?


Så, vad är de du vill säga mig?

Trackback